Inlägg från: Helennnna |Visa alla inlägg
  • Helennnna

Unga mammor ?

härligt det är med unga mammor =) men hur har ni det alla då? är ni tsm med pappan, jobbar ni eller pappan, hur får ni pengar? =) roligt att höra hur andra har det. kram på er!

• Helennnna

hehe okej =) jag är inte heller tsm med min dotters pappa, gjorde slut med han för tre månader sendan. han va för omogen, inte lekt klart med tjejer.. men man vet ju aldrig vad som händer. kankse blir tsm igen.. i framtiden :P. bor du hos dina föräldar då eller själv?:P

• Helennnna

okej. jo jag trodde att pappan va mer mogen än han va. :O :/ men vi klarar oss tjejen =)

Jössica skrev 2008-08-15 16:27:33 följande:
    Min dotters pappa är också för omogen :/Jag bor for mig själv :) Ärvt en lägenhet av en moster :)
  • Helennnna

jaha men det va ju bra =) nää jag vill nog inte bli tsm med han igen. åå jag är så sårad :( han är inte redo att binda sig, flörtade med andra tjejer när vi va tsm. så femte gången nu när jag blev sårad va jag tvugen att göra slut. men älskar han såå, å jag VET att jag är tjejen han vill leva med. så jobbigt detta:( förlåt. men va tvungen att skriva av mig. jag är rädd att jag ska ångra mig en dag..

good and evil skrev 2008-08-15 16:14:14 följande:

Jag är fortfarande tsm med far till min son. Har ju såklart varit lite upp och ner, jag har gjort slut men vi blev ihop bara någrar dagar senare igen Vi planerar ju ett barn till om några år, får se hur det håller sig
  • Helennnna

hehe oj tre barn. va avis jag blir. vill också ha fler.:D går allt bra då? =)

Lillamorsan20 skrev 2008-08-15 17:50:58 följande:
    Hej! Jag är 20 år och har 3 underbara barn. Jag har två pojkar på snart 4, 2 år sen fick vi vår lilla dotter 08-01-07.
  • Helennnna

han är 20 i dec. hoppas han inser att han gått miste om nått bra :$vill inte få det att låta som om jag är störst bäst å vackrast. men han har gått miste om nått! :(

good and evil skrev 2008-08-15 17:56:23 följande:

Usch va jobbigt det lät :-/ Hoppas han inser vad han går miste om och mognar till. Hur gammal är han?
  • Helennnna

vi har vårnad båda två. vi bor fortfarande tsm. det tog slut för två månader sedan bara. å vi funkar bra som vänner =) men vi flyttar väl isär nån gång. hehe

good and evil skrev 2008-08-15 18:01:07 följande:

Ja det är ju klart han har! Har du ensam vårdnad nu, eller delad?
Svar på tråden Unga mammor ?