Nakenbad!!
Hur är det på nakenbad där nudister finns?
Man måste ju bli så kåt av att kolla in andra nakna!
Slutar det med att folk knullar varandra och killarna går omkring med stor stake?
Hur är det på nakenbad där nudister finns?
Man måste ju bli så kåt av att kolla in andra nakna!
Slutar det med att folk knullar varandra och killarna går omkring med stor stake?
*haha*
Vilken trådstart
Är man nudist och van vid den nakna kroppen så går man inte igång riktigt så lätt.
Sen så är man ju faktiskt där för att bada, inte ha sex.
Skulle man bli sugen så får man gå därifrån och sköta den biten mer privat någon annan stans.
Reglerna för hur man beteer sig ändras ju inte bara för att kläderna åker av.
Och folkvettet sitter ju knappast i tyget vi skyler kroppen med...eller?
Jo,men jag trodde många går på nakenbad/stränder för att knulla.
Anonym (kåt) skrev 2008-06-12 15:23:12 följande:
Naturistbad är naturligtvis ingen frizon där det inte förekommer möten människor emellan. Men att tro att alla som besöker ett naturistbad är där för att knulla, så kan man glömma det.
Det finns mer eller mindre barnförbjudna nakenbad där det ibland sexas rätt öppet. Problemet med sådana bad är att de snabbt översvämmas av runkande fluktare.
Jag har varit på Mellbystrand ( i Halland) ett par gånger. Där finns det blandat barnfamiljer, äldre par samt folk i 20-40 års åldern som är riktigt sexiga. Det förekommer sex en bit bakom där par knullar loss och fluktarna står brevid och runkar. Själv blev vi rejält kåta av att vara där men vi hade grymt sex när vi kom hem i stället.
Våran familj åker ofta och badar på naturiststränder och jag kan lugnt säga att om jag såg nått sånt med familjen skulle jag bli RIKTIGT förbannad.
Vi är där för att bada, sex anser jag att man kan sköta när man kommer hem, eller iaf mer privat än på stranden.........
Om du går mot stranden från campingen så när du kommer ner till havet så går du till höger, ca 2km strand och strand-dynor med bara naken bad! Man ser nudister redan i sandynorna på stigen ner mot havet.
Om du varit på nakenbad så mycket vet du väl ändå att barnfamiljer håller till på en del av stranden, där förekommer absolut inget sex!
Anonym (Famlij) skrev 2008-06-27 09:27:11 följande:
Nakenbad är ofta indelade i "territorier." Barnfamiljer för sig, bögar för sig osv. Sedan spelar ju tidpunkten på dygnet stor roll.
En liten undran, är det inte hemskt jobbigt att ta med familjen och bada naken, jag tycker att det är nog så kämpigt att smörja in ungarna på de delar som sticker ut utanför solskyddsdräkterna... Jag vet att detta är OT men jag undrar bara...
Och till TS, det finns nog ganska många som fixar att kika på andra nakna utan att tippa omkull av kåtslag, du kanske skall besöka en sexklubb om det är andras nakenhet som är din grej...
Är du säker? Jag har för mej att barnen är nakena också...
Anonym (Famlij) skrev 2008-06-27 10:40:32 följande:
Med tanke på att det är mina egna barn jag pratar om så är jag RÄTT säker på att dom har badkläder på sig.
Ja dina barn kanske har det, men om jag inte minns fel så brukar väl många ungar vara nakena.
Anonym (Famlij) skrev 2008-06-27 10:53:00 följande: