• Diorlover

Upprepade missfall vid försök till syskon

Har en son på 18 mån. fått två missfall innan honom och gravisdteten var orosam och "jobbig" blödninagr och hotande föertidbörd osv. fick tre missfall efter, precis nu det tredje efteråt. hade hoppats och blivit glad. läakren sa jag fått pco och omöjligt artt bli gravid utan meidcin emn tji fick han. men fick mf i vecka 5 el 6.. lite jobbigt fsktiskt.. hormonerna sitter kvar illamåendet med

• Diorlover

Mamarazzi: Jo allt känns så jävla hopplöst. >Tur sonen är på semester hos mina föräldrar för jag mår piss. vill bara dra täcket över huvudet.. Tar ju kroppen med att få tremissfall så tätt inpå varandra..

• Diorlover

jo det är klart. men jag vet inte hur mkt mer jag orkar attförsöka å få missfall.. sitter å blöder ut mitt femte. å har aldrig haft så otn som förlossnings värkar.

• Diorlover

haha kan inte äta godis då spyr jag. inte ngt socker för mig..

• Diorlover

Nu har jag inte ont. Nej inget smärtstillande gjorde bara ont i två dagar nui blöder jag bara hoppas det avtar. har aldrig blött såhär länge vid ett missfall brukar vara tre fyra dagar har blött sedan fredags nu. Alltså läakren såg inget på ultraljudet men dagen efter kom där ut TVÅ STORA klumpar. itne blod ngt annat. kan d varit tvilliongar=? varför såg han ej de på ultraljud?

• Diorlover

Ja men detta va inte blod klumpar.. som köttslamsor.. usch. men va lixom hårt å vit/ljusrosa. inget blod alls.

• Diorlover

han såg inte ens ett foster på skrämen han kollade i 10 sek typ. snabbt och en dålig läakre. han s amin äggstockar va normala.s en sa jag jag ahr pco. jo dom såg ju lite konstiga ut.

bestäm dig lixom! han sa olika saker hela tiden. se sa han att jag va tjock med :O lixom tack har precis börjat blöda å ska få ut ett foster tack!

• Diorlover

Bättre slutat blöda.,men trött. varit å shoppat med killen ida å e bädligt glad för alla kläder. men gjorde va med några tusenlappar. ska till halmstad över helgen å ha det mysigt. har en svit på fems tjärningt hotell där å ska fixa naglarna å håret imorron sen ska vi ut & äta.

• Diorlover

usch jga känner mig fortfarande grtavid. magen växer fortfarande. mätr den var morgon. över helgen hade den växt cm i omfång. mår illa. huvudvärk osv.. brösten e ännu större..

• Diorlover

Ska om några minuter ringa för utredning.. Hoppas vi får tid.

• Diorlover

Aa telefontiden va ju slut för idag så får ringa imorgon.. Trist.. Jo den har ökat drastiskt i omfång. två cm sen i måndags. vilekt är mkt. hela fem cm från i fredags..

• Diorlover

Jo men dom har fortfarande semester ska ringa nästa vecka för åker iväg imorgon.-

• Diorlover

Nej bor i Blekinge är Karlskrona då.. 9 mil. å ja jag ahr ju inte ont eller så då bryr dom sig inte direkt..

• Diorlover

Jo får hoppas på det.. ser ut lika gravid ut som jag va i vecka 15-20 med förra ungen hehe. visst ahr man lite mage sedan innan men den e rundare ovanför naveln.. sjukt..

• Diorlover

Ja visar fortfarande pos,dock gsmla horomer har blivit så svagt numen ska köra på som f*n denna måanden. ska käka provera några dagar för progesteron hormonet... sen äter jag apiforce med..
    Plus slutat med kolhydrater... Hoppas det blir en bebis som vill stanna kvar denna gången..

Utredning blir det inte. dom tjatar om min vikt plus dom redan kollat mina hormon värden och alla va hur bra som helst..

Svar på tråden Upprepade missfall vid försök till syskon