• Anonym (hjälp!!!)

urintest o thc!!! kunniga se hit!!

Hej. En vän till mig gjorde dunder-misstaget att röka hasch för 12 dagar sen. Hon röker ALDRIG annars. Ett stort misstag helt enkelt.

Nu idag exakt 12 dagar efter intaget åkte hon på urintest + blodprov på jobbet. Hon är nyanställd.

Hon har druckit tranbärsjuice,citronjuice samt tränat mer den senaste veckan. Hon tror att det ska hjälpa.

Snälla vad tror ni om resultatet???

Jag vet inget om sånt här!!!!

• Svar på tråden urintest o thc!!! kunniga se hit!!
  • Anonym (hjälp!!!)

*puffar*

• slasktratt

12 dagar - då borde det inte synas på ett "vanligt" test.

Finns olika varianter av hur "djupt" som söker.

• Anonym (hjälp!!!)
    slasktratt skrev 2008-06-12 15:54:07 följande:
    12 dagar - då borde det inte synas på ett "vanligt" test. Finns olika varianter av hur "djupt" som söker.
    Ok! Jag tordde att det satt kvar i flera månader!

Tack så mycket för ditt inlägg!
  • Anonym (hjälp!!!)

Fler som kan dela med sig av sina resonemang kring detta?

• infestor

Negativt.
    Är det verkligen en engångsföreteelse så är det borta inom loppet av enstaka dagar.

• lovenotyou

Jaag är det bara en engångs grej kommer det ha gått ur blodet på tre fyra dagar. Inget att oroa sig för. Även om dom skulle göra ett väldigt grundligt och "djupt" test

• Anonym
    Svar på #3
    Med lång erfarenhet från mitt yrke där jag jobbar med missbrukare där vi ofta drogtestar klienterna både från urin och blod, så måste jag tyvärr säga att eftersom de även tog blodprov på din väninna så kommer de förmodligen provet att visa positivt på THC.
    Huruvida lång tid det tar för THC att gå ur kroppen beror på en mängd faktorer, bl.a. hur mycket man rökt, i vilket fysiskt skick man är i o.s.v. Men man bör räkna med att om man rökt vid ett tillfälle (så som du beskriver)så får man räkna med att det ofta sitter i i ca 3 veckor ibland mer och ibland mindre...det finns alltså ingen säker fastställd gräns.
    Så tyvärr så kan en enda gång av drog-användning förstöra mer än vad man tror.
  • No way

Tre dagar sen syns det inte på blodprov och kisseprov

• Anonym
    Svar på #5
    Tyvärr Infestor, THC går inte ur kroppen på några dagar.
  • mina45

Det är ur systemet inget att oroa sej för. Det är bara att hoppas att hon lärde sej läxan så hon/han slipper oroa sej i fortsättningen.
    kram

• infestor
    Anonym skrev 2008-07-07 16:19:51 följande:
    Svar på #5Tyvärr Infestor, THC går inte ur kroppen på några dagar.
    En gång är ingen gång så som man säger, det är först när man blåsar på regelbundet och mycket som det syns i veckor.
  • Anonym

THC går inte ur urinet på bara några dagar plus att om hon dessutom fick göra ett blodprov så är det nog ganska kört tyvärr eftersom det sitter kvar ännu längre i blodet.

• Anonym
    Svar på #12
    Infestor;

Jag vet inte varför du envisas med att fortsätta hävda något som faktiskt inte stämmer. Jag jobbar med detta dagligen och har ständig kontakt med laboratorierna som utför drogtesterna och dina uppgifter om att THC går ur kroppen på några dagar är direkt felaktiga.

Att du fortsätter lämna felaktiga uppgifter om detta gagnar varken ts eller någon annan som har funderingar kring detta.
  • Firestarter

Jag har ett förslag till alla ?kunniga? som jobbar i branschen. Varför inte låta ts svara på om thc tar månader på sig på att lämna kroppen eller inte, hur gick det för kompisen?

• Anonym (hjälp!!!)

Hon klarade sig. Testet visade negativt.
    Nu får man verkligen hoppas att hon har lärt sig något av detta!

Svar på tråden urintest o thc!!! kunniga se hit!!