• Fragile Angel

Natur

Natur ~

* Du ska ha tagit bilden själv.

* Bilden behöver inte vara nytagen, men den ska heller inte ha flera år på nacken Flört.

* Du får inte ha tävlat med bilden tidigare här på Familjeliv.

* Sedvanliga justeringar, och en ram är tillåtet.

* Bilder utan skärpa undanbedes .

* Bilden klistras in i tråden, antingen genom länk eller via Plus - och i litet klickbart format.

* Du har ungefär 1,5 dygn på dig att lämna ditt bidrag, efter att nytt tema angetts av vinnaren från föregående omröstning.

E N J O Y!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-02 13:37
    Omröstningen ska pågå till midnatt dagen efter att omröstningen startats.

Länka även till omröstningen i denna tråd; www.familjeliv.se/Forum-5-178/m33536102.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-06 12:39
    Med tanke på den senare tidens många stulna bilder så vill jag uppmana er alla att copyrightmärka era bilder, just in case.

• Svar på tråden Natur
  • bella11

Nya temat

Småkryp

(vet inte om de varit innan såfall säg till)

***gravid ***h*n är beräknad att komma den 14 jan 2009
  • bella11
    kakelakkaKakelakka (tror de stavs så)
  • NathalieFlisbäck
    bella11 skrev 2008-08-14 17:53:01 följande:
    Kakelakka (tror de stavs så)
    får man fråga var du har tagit detta kort ? =)
  • bella11
    NathalieFlisbäck skrev 2008-08-14 17:55:10 följande:
    får man fråga var du har tagit detta kort ? =)
    det tog jag nu i sommras när vi va nere på Rhodos :D använde zoomen till max o det blev verkligen toppen bra tycker jag Skrattande
  • Fragile Angel
    bella11 skrev 2008-08-14 18:09:59 följande:
    det tog jag nu i sommras när vi va nere på Rhodos :D använde zoomen till max o det blev verkligen toppen bra tycker jag
    Åh, Rhodos... Där har jag varit 10 gånger , maken 30 ungefär. We just love the place . Vart bodde ni?
    Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • bella11
    Fragile Angel skrev 2008-08-14 18:23:15 följande:
    Åh, Rhodos... Där har jag varit 10 gånger , maken 30 ungefär. We just love the place . Vart bodde ni?
    mitt inne i rhodos stad, ca 2 gator ifrån bargatan Amaryllis hotell heter de hotellet vi bodde på! tog en sista minuten dit, så först kom vi till Afandou på ett "skit" hotell så vi fick flytta till amaryllis mitt i centrum.

finns bilder i min blogg

www.kellran.blogg.se
  • Fragile Angel
    bella11 skrev 2008-08-14 18:25:13 följande:
    mitt inne i rhodos stad, ca 2 gator ifrån bargatan Amaryllis hotell heter de hotellet vi bodde på! tog en sista minuten dit, så först kom vi till Afandou på ett "skit" hotell så vi fick flytta till amaryllis mitt i centrum. finns bilder i min bloggwww.kellran.blogg.se
    Amaryllis vet jag vart det ligger .
  • bella11
    Fragile Angel skrev 2008-08-14 18:26:56 följande:
    Amaryllis vet jag vart det ligger .
    hehe:D ja där var det toppen, fast när vi va där nere så var det ju jordbävningen det var lite läskigt! men nån gång ska ju vara den första för allt :D tur allt allt gick bra både med människor o ön :D
  • Fragile Angel
    bella11 skrev 2008-08-14 18:28:31 följande:
    hehe:D ja där var det toppen, fast när vi va där nere så var det ju jordbävningen det var lite läskigt! men nån gång ska ju vara den första för allt :D tur allt allt gick bra både med människor o ön :D
    Otäckt med jordbävning *hua*.

Ni hann hem innan elden slog sina klor om Rhodos då?
  • bella11
    Fragile Angel skrev 2008-08-14 18:32:17 följande:
    Otäckt med jordbävning *hua*.Ni hann hem innan elden slog sina klor om Rhodos då?
    ja det började brinna typ dagen efter vi kommit hem! usch nej otur hade vi nog med den veckan!