Allt om WoW (World of Warcraft) del 2.
Hej!
Här kan vi snacka wow helt enkelt.. Den andra tråden stängdes... Så nu kan vi snacka vidare här om ni vill. Lycka till med spelandet!!
Hej!
Här kan vi snacka wow helt enkelt.. Den andra tråden stängdes... Så nu kan vi snacka vidare här om ni vill. Lycka till med spelandet!!
Här är det lite paus just nu, har så mycket annat som ska göras...
har också tagit sommarlov från spelet, men det blir nog mer spelande i höst.
Vem kan ta sommarlov från spelet.
Jag har gjort det flera år och det går jättebra iår har jag dock äntligen fått jobb så det känns inte alls illa
Jag och sambon har precis flyttat och har inte lyckats få tag på ett bra bredband här hemma än så jag kan inte riktigt spela så mycket som jag skulle vilja.
Vi kommer förhoppningsvis snart ha ett bra bredband så lilla roguen kan krångla sig igenom de sista fem lvl, sedan så får jag bestämma om jag ska använda henne för pvp eller pve. Jag hade tänkt använda roguen för pve men eftersom min Hunter har lyckats komma till den aktningsvärda nivån 49 så har jag börjat fundera lite extra. Jag har funderat på att använda min hunter till pve eftersom att det verkar lite enklare att lära sig olika instanser som hunter istället för som en rogue då man får en bättre överblick över vad som händer. Samt att det verkar bättre och enklare med en rogue för Arenas...
Hej på er
N har min hnter blivit 70 äntligen ja sedan någon månad tillbaka, riktigt roligt får jag säga.
Här blir det inget sommarlov från wow kör på som vanligt
Nyss fått upp min 2:a ally.
Har annars 4 lvl 70 hordes och några på upptining ;)
åååh, vad jag saknar att spela =/ har fan aldrig råd att fylla på kontot. först hade jag för kass dator, sen typ DOG våran ekonomi så vi inte har råd att unna oss ett skit knappt....=( dryyygt
Själv har jag haft uppehåll i ett år, då mycket kretsade om gradiviteten, jobb flytt och skaffa lägenhet.
Nu börjar suget att spela komm igen.
Men har tänkt att semester perioden skall få passera innan jag startar igen.
Men en fråga. Om jag kommer ihåg rätt så fanns det en guild för föräldrar (där man hade överseende med att man behövde gå och byta på ungen m.m.) men vilken server finns (om den nu finns kvar) den guilden?
Själv spelar jag annars på Kazzak.
Har startat en char på sunstrider också då jag känner fler som spelar där.
Om jag minns rätt så fanns det ett på Burning Blade horde side som verkar ha fallit ihop. Sedan så finns det ett guild Alliance side på Arathor som verkar fungera bra (jag har ingen aning då jag personligen hänger på Argent Dawn Ally-side)