Provat smarteyes?
Är det någon som provat optikern Smarteyes? Nöjd eller inte skriv gärna ett inlägg. Ska dit på tisdag och är i behov av både linser och glasögon ev. slipade solglasögon också. Jag har inte varit hos en optiker på 5 år!
Är det någon som provat optikern Smarteyes? Nöjd eller inte skriv gärna ett inlägg. Ska dit på tisdag och är i behov av både linser och glasögon ev. slipade solglasögon också. Jag har inte varit hos en optiker på 5 år!
Jag har köpt glasögon där och är inte nöjd, använder dem ytterst sällan.
Köpte ett par som komlpement till mina andra diskreta.
De har bytt glasen 2 ggr och de är fortfarande inte bra, ser suddigt till och från och blir antsrängd av att använda dem. Bågarna är stela och har noll passform, det gör ont att ha dem för länge.
Deras synundersökning är inte fullgod, för man kan inte få ut recept på sitt synfel. Jag gjorde 2 där då det strula för mig och hade även med recept från annan optiker, ändå är inte glasen bra.
Jag orkar inte gåt dit och klaga ngt mer, känns inte värt de ynka kronorna för mig och de är inte speciellt trevliga här i Karlstad. Första och sista gången jag köpte budget brillor.