• fante

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Ett litet tips: Man kan dammsuga symaskiner Både overlocken och den vanliga klarade av det hos mig Och vad rena de blev Men man kan gärna ta bort alla trådrullar först så slipper man dra ut flera meter tråd ur dammsugaren

• fante

Vad bra att det t.o.m. står i en instruktionsbok Och smart med annat munstycke. Måste kolla vad vi har här hemma. Det var ju såå smidigt jämfört med att försöka borsta den ren

• fante

Indra: Jag vet tyvärr inte men jag hoppas att de gör det

Undrade i bloggen om det är någon som har tips på vad man kan göra med justerbar resår som viker sig dubbel. Vill ju ogärna sy fast den

• fante

Är det ngn som vet ngt mer om Jofotex elefanttidtabell?

• fante

Yrväder: Jag som skulle behöva det ...

• fante

Pillan: Ottobre har så gott som alltid stora storlekar ... Jämför med ett köpisplagg om du har.

Ingen med tips om vad man kan göra om den justerbara resåren viker sig på mitten?

• fante

Nu har jag också rockat ugglor.

Tedrickaren: Kolla hos Knåpmodern. Eller spana in mina rockade ugglor

• fante

sarahl: Google Reader är ett mycket praktiskt sätt att hålla koll på vilka bloggar som har nya inlägg som man inte har läst. Jag skulle aldrig kunna hålla koll på sybloggarna annars.

Pejan: Oj Hoppas allt går bra

• fante

Nån som testat sy halsmudd av trikå? Blir det bra? Har bara kantat förr men tänkte det vore kul att testa.

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle