• LinSar

Nu finns det underbara trikåtyget av Eva ute på en viss sida ni som vill köpa.Hoppas ni vet vilken sida jag menar;)

• LinSar

Mari78
    Jag har med fått köpt massor meter av henne som kommer snart;)

• LinSar

Jag undrar om ni har nån bra länk till en bild som jag kan applisera på en tröja till en kille.Vill ha en bild på en person som typ hoppar med en cross eller en 4-hjuling.Är så dålig på att leta upp sånt på datorn

• LinSar

Ska till Jofotex för första gången till måndan.Troligen också den enda gången.Åker förbi på semester resan.
    Ni har ju pratat om velouren Jonny har.Vad kostar den som är lika härlig som Hilcos?
    Har skrivit en lista med saker som jag ska köpa.Har ni nåt tips på nåt annat?Nåt härligt tyg som ni köper av honom

• LinSar

Tack mimmi för svaret.Ja jag har hört att de har mycket trikå.Min stora tös älskar tunika och tights och lillan kjol och tights så jag får satsa på trikå.Elefanterna ligger redan i en påse och väntar på mej.

• LinSar

Mari78
    Grymt imponerad av dej!!Själv har sylusten försvunnit nu när det varit sånt underbart väder.Har ju semester 1vecka till.Vet dock vad jag ska sy framöver.Bara att jag inte har lust att ta tag i det;)Men det kommer.Sara börjar ju förskolan och hon ska få en elefant tunika till första dagen.

• LinSar

Jag brukar med min skär matta och rullkniv.Hart även en stor linjal som jag mäter ut med.Köpte det för många år sen när jag började med lappteknik.Helt suveränt när man klipper till längre tygstycken som ska va raka.Snabbt och enkelt.

• LinSar

Jag brukar alltid min matta när jag skär ut muddremsor.
    Du får nog med inhandla en yrväder

• LinSar

Helt ot men
    I morse skulle jag göra så jag kan få googole reader.Vet ioförsej inte om jag gjorde rätt.Men nu kan jag inte lämna kommentarer på nåns blogg.Jag kan skriva men när jag ska skicka iväg det så kommer ingen hand på skicka komentar.Vad kan jag gjort för fel tro??

• LinSar

Undrar varför man får 2 kataloger från S&S det fick jag med.Men mycket fint va det i den.

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle