Inlägg från: madigan |Visa alla inlägg
  • madigan

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

LumLumLum skrev 2008-06-15 16:25:13 följande:
    Har sytt solhattar. Nu får det vara bra med solhattar ett tag igen. Satt imorse och skrev en lång lista på vad jag ska, och vill, sy. Frågan är ju bara som vanligt, hus ska man få tiden att räcka till? Undrar om jag kan övertala sambon till att få packa med mig symaskin och tyger när vi ska till sommarstugan. *fniss*lumlumlumlum.blogspot.com/
    så fina
  • madigan

åå jag har helt tappat inspirationen nu efter jag fött barn.
    Jag har inga ideer alls!

• madigan

Mari78 m pojktriss skrev 2008-08-06 23:04:22 följande:

Nope inte illgrön som i limegrön men en riktigt snygg grön färg brukar de ha. Gräsgrön kanske den snarare skall kallas. Har bild på den här:mari78.blogg.se/aelsklingsbarn/images/2008/ty...
    Nån länk var man kan handla sånt där tyg?
  • madigan
    Tygtiiger skrev 2008-08-07 09:23:42 följande:
    madigan: om du menar hilcos så kan du köpa velour hos neanobelle, titta i ts ovan.
    Tack tack!
  • madigan
    HugOlle skrev 2008-08-07 23:17:41 följande:
    Hörrni hjälp mig.... (går ner på knä)... Har svårt att välja tyg till kappa jag ska sy i slutet av augusti. Kolla bloggen o hjälp mig snälla!!
    de gråa tyget tycker jag åxå till kappan.
  • madigan
    Gekko skrev 2008-08-08 09:07:57 följande:
    Haha, det gör jag med! När jag berättade det till mannen så suckade han bara
    Vad är de ni tejpar? När ni sätter på en application eller?
  • madigan
    yrväder skrev 2008-08-08 09:47:00 följande:
    näe presentpapper
    *S*
    Jaha..vad tänkte jag på...tejpa och limma , istället för att sy??!! NÄ!
    Jaja..okej
  • madigan

Kaja Design skrev 2008-08-08 10:00:38 följande:

Enkelt. Bruna manar!
    håller med!
  • madigan
    exiteme skrev 2008-08-28 13:07:51 följande:
    Tror jag blir galen snart. Vi har så mycket saker. Funderar på att ta alla tyger och sälja utan att titta vad jag har, och sedan börja på ny kula!!! Har mer tyger/ dragkedjor tillbehör än vad jag kommer göra av med under hela livet...Trött på allt "bra att ha"!! Jag har minst 7 lådor tyg, tygrullar, 100-200 syrullar, flera tusen knappar + dragkedjor osv...!!!!Sedn tillkommer allt annat pysselmaterial: garner, papper, tvål, ljus, pärlor....*STOR SUCK*
    åå de lät ju roligt med sååå mycke pyssel .Jag har knappt nå tyg..bara fula tyger
  • madigan

nån som vet hur mycke $ 30.00 är i svenska kronor??

• madigan
    Dora skrev 2008-09-01 13:07:15 följande:
    Jag har inboxat adressen till dig.
    kan jag åxå få den?
  • madigan

jag fick åxå en katalog idag från S&S

• madigan

Jag kikade i mina kataloger igår kväll och hittade sånt jag vill ha för 444 kr.

Kantband
    tryckknappar
    märkpenna och band
    hänselspännen

m.m

• madigan

jag har en fin sida med barntyger får man länka dit?

• madigan
    IrenerI skrev 2008-09-08 13:24:43 följande:
    Hej hoppas de går bra med en liten fråga, vad heter tyget som "alla" syr mössor i nu? Nån sorts stretchtyg som är lite gltt till ytan? Hoppas nån begriper vad jag menar Tänkte beställa på nätet så de är lite svårt att känna på tyget..
    menar du trikå?
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle