Sytråden spinner vidare - Grön rulle
När ni tvättar kanintyget hur många grader har ni på då? Och kör ni dom för sig? Jag har ju 2 turkosa och en vit. Vill ju gärna inte att den vita är babyblå i morgon
När ni tvättar kanintyget hur många grader har ni på då? Och kör ni dom för sig? Jag har ju 2 turkosa och en vit. Vill ju gärna inte att den vita är babyblå i morgon
Jag behöver en ny symaskin.. Vem var det sombeställde från england (overlock) och hur funka de? Har för mig som var ganska billiga.?
Någon som vet vilken kategori på tradera man ska lägga ut syböcker?
böcker/tidninar - handarbet?
eller under sytillbehör?
Ihh jag klättrar på väggarna just nu, jag har massor med syprojekt men ingen symaskin. Vart kan man få tag på en BRA symaskin för en billig peng och som inte ligger 50 mil från gotland?? Postorder går bra, men den måste ännu vara billig. Gärna begagnad de gör inget..
Finns de ingen somm säljer begagnade maskiner affär eller postorder?
mm problemet är bara att min budget är max 1500kr och jag kan inte engelska
MM för mig får de va nästan va som för maskin, bara den syr det jag begär och gör ett bra jobb (låter som ett krav man har på en hantvärkare typ ) Och så billig som möjligt.
Jag har en singer men den trasslar ENBART.. har testa de mesta med den nu men inget hjälper så den gick på tippen. Sen har jag en tror de e husqvarna oxå, den är lite ringrostig så den funkar inte topppen, har smörjt den med 5-56 och nu hoppas jag vid nästa försök att den funkar bättre menmen..
Hej
Ni som köpt symaskin från sewingmachins.com (england) hur funkar det med sladden? Alltså den är väll inte svenskt ström sladd? Vart kan man köpa omformare eller måste man hitta en svensk sladd o andvända ??
Och den skall då kopplas in istället för den som sitter på eller är den som en mellandel mellan sladden man har och vägguttaget.
dumma fråger men annars får man igen veta
hahaha vill ni veta en ännu dummare sak.. Om jag öppnat illbehörs påsen innan munnen så hade jag sett att det ligger en adaptor för svenska uttag med
Wwhha va tråd man fick med.. nu behöver man inte springa o leta iaf, känns som man fått tråd för ett helt liv framöver..
jupp de låg öppet/löst i den stora vita påsen med trådar o saxar.
Någon som sytt om en vagn (SUFLETT) och som har tipps på hur man ska göra med nitarna i sufletten, sy runt om, sy över eller losa dom och nita om??? Andra tipps kanske??