• doddit

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Tänkte hoppa in och säga hej eftersom jag smygläser här rätt ofta
    Försöker hänga med i hela tråden men det går inte, ni skriver helt enkelt för mycket

Såg att nån frågade om singoalla. Jag har använt ett mönster på en singoalla-blus blus från ottobre 1/2007 och förlängt till en klänning. Annars finns det här: indietutes.blogspot.com/2007/07/peasant-blouse.html

• doddit
    HugOlle skrev 2008-07-18 09:57:32 följande:
    Tjenare!!Kul att se dig här! Visst e det kul att va 2-barns morsa! Allt väl? Kul att du också syr..
    Allt är bra med oss. 2 barn är underbart för det mesta Vi får väl träffas och ha syjunta eller nåt nån gång
  • doddit

Någon som har tips på var man kan hitta fina sweatshirt-tyger i stockholm eller på nätet? Tycker utbudet är så tråkigt för det mesta. Kanske kommer det mer till hösten/vintern?

• doddit

Någon som sytt en sittdyna till vagnen? Vad har ni använt som stoppning? Vill att den ska vara tvättbar.

• doddit

En liten fråga: Hur lång tid brukar Bibbi ta på sig att svara på mail? Jag skickade i torsdags, men har inte fått nåt svar ännu.

• doddit
    Sopheia skrev 2008-09-10 18:40:28 följande:
    Såg att flera undrade över bibbi; mailade med henne igår, hennes mail har krånglat, så massor av mail har inte kommit fram. Hon sa att har hon inte svarat har hon heller inte läst mailet, så skicka ett till ni som är osäkra.
    ok. Då skickar jag igen
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle