• Mazzy

Åååååh! Nu har jag surfat runt och tittat på (och suktat efter)allt fint ni gjort igen! Ni är superduktiga allihop! Och vaddå inte tid???? Jag tycker ni är galet produktiva! :)

• Mazzy
    madebyinferno skrev 2008-08-25 20:04:34 följande:
    Lite ledsen, fick syn på den gosiga stickade nalletröjan i meedoms, men jag kan inte sticka och ingen i min närhet heller - någon som har någon idé hur jag ska kunna lägga vantarna på den gosiga tröjan då?????
    Hm, själv är jag inte tillräckligt bra på att sticka, men det finns en stick och virktråd här på familjeliv - där kan du kanske fiska lite? Annars skulle jag testa att flörta järnet på någon lokal garnbutik (nån sån där lagom liten där ägarna sitter och stickar bakom disken) De kanske kan tänka sig att sticka mot betalning, eller mot nåt byte?
  • Mazzy

Nu har jag äntligen bloggat något sytt! Skönt att vara hemma och få pyssla lite igen efter att ha haft en överj-vlig vecka! Titta in om ni har lust :) mazmade.blogspot.com

• Mazzy

Vad mycket fina alster ni skapat igen allihop! Kaja: dina applikationer är underbara! Tack också för stöttande ord om sonen - han mår bra nu!

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle