• sarahl

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

www.tradera.com/Paslakan_med_Teletubbies-auktion-70924450

kan kolla med min syster oxå hennes dotter har haft påslakan med teletubbisar på.

Pochahontas skrev 2008-09-02 19:50:47 följande:
    Nu är jag deppig! Hittade äntligen teletubbiestyg - ett örngott. Tack.... eh.... du som tipsade mej. Men jag vann inte fast jag kämpade in i det sista! Nu får inte lillan sin klänning...Nån som vet var jag kan hitta teletubbiestyg?
  • sarahl

det har neanobell med.

lilllinda skrev 2008-09-03 12:29:13 följande:
    tygpyssling har 15% rabatt på enfärgad velour denna månaden. Ska köpa lite mer därifrån, så fina färger!
  • sarahl

vilea har minst frakt neanobell eller tygpysslingen. och vem är det som brukar stoppa ner nån liten bonus i paketet?

• sarahl

syr du din byxa med eller utan sidsöm
    Mimmi 71 skrev 2008-09-03 14:17:59 följande:

Jag har ju sytt en hel del muddbyxor nu till min markadskollektion. Mina är lite lagom pösig med bred mudd i både midja och benslut. På en meter fick jag ut fyra par byxor, 1 par 63/68, 1 par 74/80, 1 par 86/94 och 1 par 98/104, och då tänkte jag ändå på att lägga luggen åt rätt håll.
  • sarahl

jag syr ingen separat botten, jag klipper i ett stycke och syr sedan av hörnen bara.

madebyinferno skrev 2008-09-03 19:14:25 följande:
    När ni syr era fina "dagisväskor" hur gör ni botten?? rektangulär eller mer oval??Sydde en på prov igår och vart i det stora hela nöjd förutom med botten som sagt, ska nog prova att lägga till en ficka på utsidan för alla papper man ibland ska ha med hem från dagis...
  • sarahl

jag vill ha mönster på förklädseklänning, ni vet en som är lite öppen baktill och korsade band,vaart hittar man det?

• sarahl

ingen katalog här heller. Ni som trycker på tyg, vilken färg köper ni? just nu har jag panduros men de är så små förp.

• sarahl

miniliten.- det har ajg inte sett, förästen har du fått tyget?

• sarahl

någon som sett ett 70 tals trikå med små paraplyer på?

• sarahl

idag kom SoS katalogen, så mycket fint. Är sugen på hundarna, men inte den röda utan den vita och sen färga det borde väl gå eller vad tror ni?

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle