Sytråden spinner vidare - Grön rulle
jag tror att bodys som går från grenen och upp över armarna nästan måste vara stretchiga för att det ska funka, vara bekvämt nog. Velour låter lite varmt.
Sara E skrev 2008-08-28 19:08:58 följande:
jag tror att bodys som går från grenen och upp över armarna nästan måste vara stretchiga för att det ska funka, vara bekvämt nog. Velour låter lite varmt.
Sara E skrev 2008-08-28 19:08:58 följande:
jag som bor norr om jofotex och har mina föräldrar söder om borde skämmas som (ännu) inte varit där
någon fredageftermiddag under hösten kommer jag åka via Katrineholm och till symeckat.
gärna!!!!
Mari78 m pojktriss skrev 2008-08-29 07:25:51 följande:
olika. Jag har köpt av dem på ett par mässor och det är samma tyg som i tröjor fårn tex HM. Inte strålande kvalitet alltid men helt ok.
deras muddväv är lite tjockare än stoff och stils som jag gillar men tycker är ganska tunn.
läser ikapp.
Coolt. Gröna elefanter skulle passa mej med. Se upp för alla älgar när du pendlar. O alla nya fartkameror.
Mimmi 71 skrev 2008-08-29 08:56:38 följande:
jag fick en kommentar på min blogg igår att min hemliga syvän undrade om mina tjejers midjemått. JAg glömde totalt mäta dom. Sorry!! om du läser här. bot och bättring imorrn!
lite mindre foder men samma storlek fungerar också bra och man fäster det bara i alla "ytterkanter" Kolla på marie m tre's blogg eller i min för att få tips hur du kan göra utan att sy något för hand
Sara E skrev 2008-09-01 15:24:47 följande:
nu har du säkert fåt tmånga svar redan men jag brukar klippa en remsa i trikåtyget men åt det icke-elastiska hållet och sy fast i axelsömmen. Det blir bra och jag har sett det göras på köpteplagg - därifrån idén kom