Sytråden spinner vidare - Grön rulle
man ska få hem den automatiskt om man handlat. men hurlänge man får kataloger efter sin senaste beställning vet jag inte.
man ska få hem den automatiskt om man handlat. men hurlänge man får kataloger efter sin senaste beställning vet jag inte.
tid kostar inte bara pengar utan det går bra att betala med fingerfärg.
ett köksbord fullt med fingerfärg köper mej en kvart till stoffostil-katalogen
när du skriver sådär blir jag så ledsen för att jag aldrig kom dit när vi var i malmö förra månaden
mååååste dit nästa gång
Happy Hippo skrev 2008-09-05 15:44:38 följande:
helt sant. kök badrum vägen mellan och två barn där den ena duschades. Men nu är det färgpennor och prinsessor som gäller. Iförrgår frågade treåringen "var har riktiga prinsessor sina kronor när de sover?" Måste nog sy en fin sammetskudde med tofsar på tror jag.
fortsätter spamma:
har ni sett vad krossad velour heter på danska? Nervös velour. Skitkul stof2000.php.dir.dk/category_front.php
stof2000.php.dir.dk/show_article.php&articleid=4294
75 skr metern är ett jättebra pris
jag har fått min första tygängel! som tack vill jag sy ett par klänningar utan ärmar. Såna hade/har jag aldrig på mina tjejer för det blev bara ett plagg till men den här tjejen använder dom verkligen. Någon som på rak arm vet ett bra mönster. Hittar jag inget hittar jag på men beprövat mönster är ju alltid lättare.
någon som bara kommer och ger en fantastiska tyger! en underbar människa och ett rätt fånigt blogg-uttryck , asså vaddå "ängel".
jag med