Inlägg från: Jalapeno |Visa alla inlägg
  • Jalapeno

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

man ska få hem den automatiskt om man handlat. men hurlänge man får kataloger efter sin senaste beställning vet jag inte.

miniliten skrev 2008-09-04 11:39:20 följande:
    en fråga bara den nya S&S katalogen, den finns inet på hemsidan än va?? finns ju bara hemtextil o nån julkatalog o sen den gamla stora.... lr har jag misstagit mej helt.måste man beställa den nya lr får man hem den om man beställt tidigare av dom??
  • Jalapeno

tid kostar inte bara pengar utan det går bra att betala med fingerfärg.
    ett köksbord fullt med fingerfärg köper mej en kvart till stoffostil-katalogen

• Jalapeno
    PajaS skrev 2008-09-05 10:08:51 följande:
    Jag satt precis som ni andra och lusläste nya S&S katalogen igår. När jag läser här får jag en riktigt nostalgisk känsla av hur det var när man gick i högstadiet och väntade på skolkatalogen Den toppas av att nån skriver "Va bra att man fick två, då kan man klippa ur ena och ha kvar den andra!" (Jag hade dödat för två skolkataloger i åttan!)Tja, vi är väl inte mer än tyg-besatta? Nä, nu måste jag beställa!
  • Jalapeno

när du skriver sådär blir jag så ledsen för att jag aldrig kom dit när vi var i malmö förra månaden
    mååååste dit nästa gång
    Happy Hippo skrev 2008-09-05 15:44:38 följande:

Stoff o Stil i deras fyndhörna (där de har 1½ m trikåbitar för 29.95 st). .
  • Jalapeno

helt sant. kök badrum vägen mellan och två barn där den ena duschades. Men nu är det färgpennor och prinsessor som gäller. Iförrgår frågade treåringen "var har riktiga prinsessor sina kronor när de sover?" Måste nog sy en fin sammetskudde med tofsar på tror jag.

Kaja skrev 2008-09-05 15:48:25 följande:
    Tyras föräldrar skrev 2008-09-05 15:33:12 följande:
    Fast du glömmer att återbetalningen kommer i form av sanering av kök, barn, kläder, stolar, bord, gardiner, väggar, vägen till handfatet osv går på ungefär 3 gånger så lång tid... Åtminstone här...
  • Jalapeno

jag har fått min första tygängel! som tack vill jag sy ett par klänningar utan ärmar. Såna hade/har jag aldrig på mina tjejer för det blev bara ett plagg till men den här tjejen använder dom verkligen. Någon som på rak arm vet ett bra mönster. Hittar jag inget hittar jag på men beprövat mönster är ju alltid lättare.

• Jalapeno

någon som bara kommer och ger en fantastiska tyger! en underbar människa och ett rätt fånigt blogg-uttryck , asså vaddå "ängel".

sarahl skrev 2008-09-08 08:38:20 följande:
    tygängel?
  • Jalapeno

jag med

sarahl skrev 2008-09-08 16:03:04 följande:
    jag ritar mönster på engångslakan!
Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle