Sytråden spinner vidare - Grön rulle
tack!
det var första tipset faktiskt. Den ska jag kolla på bibblan. Jag hittade något i en ottobre som verkar användbart med lite modifieringar.
tack!
det var första tipset faktiskt. Den ska jag kolla på bibblan. Jag hittade något i en ottobre som verkar användbart med lite modifieringar.
jag betalade med kort på deras sida. Vänta nån timme o kolla om det funkar då. Kanv ara något tillfälligt fel.
någon mer som syr på barnklädesbyte i sista sekunden? skall skickas i övermorrn.... Händer det nåt dom sista sömmarna blir det muddbrallor. Nån annan räddningsaktion hinns inte med.
då låg jag en timme efter dej
lossa pressarfotstrycket
Lines underbarn skrev 2008-09-08 22:10:59 följande:
mortill sju: kolla ottobres hemsida för jag har definitvit minne av att jag sett omlottklänningen i något nummer där. De två övre har jag bara förslaget att klippa sönder ett mönster och nåla fast på tyget med de mellanrum du önskar för vecken. jag har själv gjort så med klänningar där jag velat ha såna veck framtill. Det blir faktiskt bra
prova. Om det inte blir bra är det ju bara att sy in sidsömmen sen. Du förlorar ju inget.
ingen
på nåt sätt är det lite värre att du dessutom är vaxduksfetishist
inte fult om inte tonfallet är fult
funkar i namn, om det är det du menar
funkar absolut
bibbi har också karbonpapper i alla färger
för hennes pdf, se sysidan under annonser
jag har fått paket idag och det är verkligen någon som listat ut vad mina döttrar gillar! jag ska klura lite innan jag bloggar och river bort skyddet för lapparna.
jag har itne bara fått paket, jag har fått en ny last. Guitar Hero - fi f-n vad kul det är!
jag anar det men det fanns inte till Wii
Än...
grattis aje!!
får man be om en kortare ts? så att man slipper scrolla så mkt. Det är lätt att hänvisa i ts till första inlägget som kan innehålla alla länkar. uppdateringar med nya länkar kan förstås finnas i ts