Inlägg från: Pochahontas |Visa alla inlägg
  • Pochahontas

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

morvern: Säkert helt perfekt till svala sommarkvällar.

Använd Google, för sjutton!!! www.google.se
  • Pochahontas

Jag ska sy dynor till båda mina vagnar nu. En vanlig vagn o en sulky... Har sytt i fleece, men det är ju lite varmt nu... Vilket material som är svalt skulle ni rekommendera? Funderar på frotté... Det borde vara ganska svalt, va?

• Pochahontas

Stratus: Hur är det med fraktkostnader? Jag har inte vågat beställa eftersom dom vägrar tala om pris för frakt. Mailade nån av dem för ett tag sen, men domvill inte svara innan jag beställt och dom klippt tygerna. Märkligt, tycker jag... Dom borde ju vid det här laget ha lite order att kolla tillbaka på och se vad fraktpriserna är till Sverige... Dom ville inte ens säga på ett ungefär, ochdå vågade inte jag beställa...

• Pochahontas

Trikå och velour i kul färger och mönster. Speciellt randigt! Och icke att förglömma - stretchfrotté i fina färger!

• Pochahontas

Men??? Vad har hänt? Jag uppdaterade till FireFox 3 och då slutade GoogleReader funka. Nån mer som har fått problem med det?

• Pochahontas

Nån som vet nån plugin som får Google Reader att funka i nya FireFox? Det funkade innan, men när jag uppdaterade FF funkar den inte längre... Måste gå in på sidan varje gång...

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle