Inlägg från: Godingmamma |Visa alla inlägg
  • Godingmamma

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

sarahl: Tror det var dom som stängde butiken för att helt ägna sig åt webbshopen. Men jag kan ju blanda ihop saker så det är lika bra att någon som vet säkert svarar

• Godingmamma

Brukar det gå att komplettera beställningar på SoS?
    Allt kantbandsprat gjorde att jag kom på att jag glömde det när jag beställde tidigare idag...regnbågstyget fanns kvar i alla fall verkar det som för jag beställde en liten bit.

• Godingmamma

Mimmi71 & HugOlle: Tack för svar! Kantband får vara till en annan gång då för jag betalade på en gång.

HugOlle: Ville du ha mönstret till kepsen? (I så fall vilken av dom?) Fick ju solhattsmönstret av Indra2 men du kanske har nåt annat kul att byta med?

• Godingmamma

Men Mari78, du är ju omänsklig!! Är du säker på att ditt dygn inte är dubbelt så långt som alla andras? Att du bara hinner! Jättefina grejer också!

• Godingmamma

Mari78: Nä inte här heller Har en skylt med "Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete" som hängt med ända sen tonåren Kanske man skulle brodera i korsstygn istället och sätta upp på väggen

Jag vill syyyy men efter uppmätta 38,6 i feber och en avsydd nål är det nog bara att inse att ikväll inte är rätt tillfälle...bättre krypa till kojs!

• Godingmamma

Har sytt ovanligt mycket här idag. För att vara mig. Man kan nästan tro man hamnat hos Mari78, Miniliten eller någon annan av stortillverkarna om man kikar på mängden

Vad det blev finns att beskåda i bloggen:
    katarinas-kreativa-sida.blogspot.com/

Hmmm...elefanter. Smålandsresa inom kort. Jo. Det. Blir. Nog. En. Liten. Omväg. Via. Jofotex. Jag som inte skulla ha mer på ett tag!!!

• Godingmamma

Sarahl: Jag har Meedom & Meedoms raglanmönster om du vill ha? Den är med aningens svängd raglan men det kan man säkert lätt rita om och göra rakt. Har använt det (utan att ändra) till flera tröjor så kika i bloggen

• Godingmamma

Sarahl: De är stora i storlekarna. Jag syr fortfarande i 86 till sonen och i köpetröjor har han 92 och till och med 98/104 i en del. Jag kan rita av och skicka i morgon om du vill. Inboxa adressen bara så fixar jag det

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle