Sytråden spinner vidare - Grön rulle
Inte i Skärholmen, inne i sthlm är det bättre men inga superbutiker.
Inte i Skärholmen, inne i sthlm är det bättre men inga superbutiker.
Mejlade med jofotex häromdagen och alla elefanterna skulle komma in i slutet av augusti igen. Just nu hade de bara bruna kvar.
Någon som vet vad de kostar metern?
Gekko - de sista byxorna du hade i din blogg, de bruna, var bland det finaste jag har sett. Om jag hade haft en liten hade jag beställt ett par på en gång!
Jag tror att folkuniversitetet har mönsterkonstruktion. Jag ska gå en sykurs där i höst
Tänkte beställa lite från S&S. Någon som vet om deras bruna velour går bra ihop med deras bruna stretchjersey/muddväv? Ser så olika ut på bild.
Är kvaliten ok? Vill ha lite annat därifrån. Den behöver inte vara super för jag är nybörjare men man vill ju ändå att sakerna ska gå att använda om de blir bra.
Någon som har sytt bebiskläderna från Ottobre vinter 2007, bla en omlottknäppt tröja, body och sparkbyxa?
Jag har inga barn att mäta på så jag undrar hur just dessa är i storlek, har förstått att en del är litet en del är stort.
Tack Pillan
Tänkte sy lite till en vän till familjen som just fått en liten, men jag är ju nybörjare både på barn och på att sy...
Förresten en liten fråga till. Ni som bandkantar så där snyggt på trikåplagg, kan man använda samma trikå som man syr plagget av och måste man klippa den på snedden då? Tänkte på tex en omlotttröja.