Inlägg från: Pillan81 |Visa alla inlägg
  • Pillan81

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Någon som vet när man kan förboka av elefanterna? Vet nån vad de kommer att kosta? Visst var det i juli som dom skulle komma in?

• Pillan81

Nu har jag rockat ugglor, men utan ugglor och med kunglig stil. Virrigt eller

• Pillan81

Tedrickaren: Tack ska du ha

Kakan: Jag har inte vågat mig på tvillingnål ännu, men jag har fållat en del med hushållsoverlocken och tycker att det blir riktigt snyggt faktiskt. Du kan ju kolla resultate i du vet var...

• Pillan81

TF: Har tyvärr inga tips

Kakan: Visst funkar det bra med vanlig maskin. Måste säga att jag är lite rädd för en OL, har aldrig provat en iofs, men knivar osv...

• Pillan81

Sandra G : Det är en söm på en vanlig maskin.

Startus: Trist

Många med sömnproblem. Här sover 3-åringen sen 2 timmar tillbax

• Pillan81
    Sandra G: Det är sömmen som visas som nr 5 nedre raden från vänster.
  • Pillan81

TF: Ja ungarna kan om de inte vill sova

• Pillan81

Car: Det är bara knytband på klänning, ingen hemlighet här inte och den sitter på riktigt bra. Är verkligen nöjd med den modellen.

Gekko: Tjuvade din bild liteGenerad, hoppas att det är ok...

• Pillan81

Car: Jag har bara gjort i bomulltyg och finecord/babycord. Tror inte att den här modellen som jag har lämpar sig för trikå.

• Pillan81

Har en tjej som är intresserad av regnkläder, har aldrig gjort själv, men lovade att höra mig för om det var någon som kunde göra det. Ni kan väl inboxa mig i så fall så kan ni få mailadress till henne.

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle