Inlägg från: Sandra G |Visa alla inlägg
  • Sandra G

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Sorry, men jag måste nog vara blind. Hittar inte Företag på sysidan.se. Måste man vara medlem?

Tyras föräldrar skrev 2008-07-02 20:41:15 följande:

kolla sysidan.se där finns hon under företag och man beställer genom att kolla inhennes pdf-fil och emaila henne. Sandra G skrev 2008-07-02 20:34:33 följande:
  • Sandra G

Tack!

Jag är ju ganska ny här så jag har en liten fråga till dig. Finsn det olika tjocka tvillingnålar till stretch?

yrväder skrev 2008-07-02 20:57:37 följande:
    www.sysidan.se/company/view.htm
  • Sandra G

Någon som vet vad de tar för tvillingnålar på Kilotex?

• Sandra G

Aha, då förstår jag. Tack för svaret.

Mari78 m pojktriss skrev 2008-07-02 21:46:29 följande:

Sandra G skrev 2008-07-02 21:06:10 följande:
    Inte olika tjocka, men däremot med olika brett mellanrum mellan nålarna. 4,0 är vanligast men sedan finns det 2,5 också och jag tror t o m att det skall finnas 6,0 men är inte helt säker. Annars ligger de på 75 i tjocklek vad jag vet i alla fall - men jag har inte alla kunskaper
  • Sandra G

Var i Sumpan?

Mstery skrev 2008-07-02 21:41:37 följande:
    om ni bor i sthlm så finns det billiga tvillingnålar i sumpan... schmetz för 29kr
  • Sandra G

Det var någon som hade beskrivning på hur man syr på kantband, men jag minns inte vem det var. Någon som kan hjälpa mig? Snälla!

• Sandra G

Någon som kan förklara på ett bra sätt hur man syr på snedslå?

• Sandra G

Vad brukar ni ha för mått när ni syr dagisväskan?

• Sandra G

Någon som vet öppetiderna på Ohlssons tyger i Stockholm? Har de öppet på söndagar?

• Sandra G

Det här fina elefanttyget som ni visat här i tråden kan man köpa det på någon sida på nätet?

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle