Inlägg från: lilllinda |Visa alla inlägg
  • lilllinda

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

Glömde skriva...
    Jag har en flicka o en pojke med 2,5 års mellanrum så de lär inte förväxla deras kläder (hoppas jag) trots att jag bara skrivit tex A Andersson

• lilllinda
    Smock skrev 2008-08-12 22:20:16 följande:
    Nu har jag uppdaterat bloggen efter en stunds stiltjesybabbel.blogspot.com/
    Så fina kläder! Vilket mönster har du använt till höstjackan? Skriver du ditt eget gråter jag... Nä så illa är det inte men den var så fin! Jag är inte så bra på att rita egna mönster Gråter
  • lilllinda

hmmm nu såg jag att det står att mönstret är eget... Kan du ge en vink om hur man gör det??

• lilllinda

Kollat på me&i hemsidan, såg någon pratade om velourbyxorna till bebis förut de är ju bara så fina. Ska ha visn hemma snart så då blir det ett o annat plagg men de där byxorna kan man ju sy själv. Någon som vet var de har velour i fin beige färg?

• lilllinda

Gud så mycket ni har skrivit sedan jag var här sist....
    Jag har gjort om lite hemma o fått nytt bord till min symaskin. Ska åka o handla lite kul tyger på onsdag, kan eg inte påstå att jag behöver mer tyg just nu men man kan ju inte låta bli...

• lilllinda
    car skrev 2008-08-18 17:39:56 följande:
    Någon som har mönster på singoallablus?
    vuxen el barn? sos har till både barn o vuxen om jag inte minns fel, tror de kallas folklore blus el likn
  • lilllinda

Varit på sos idag, fanns massor av nya fina tyger. Katalogen kommer den 4/9 o finns inte ens i butik än. Handlade mörk denim, velour o blustyg + div dragkedjor.
    Beställde fr tygpyssling igår så sen har jag tyg så jag klarar mig ett tag...

Ang tygsax så har jag 3-4 st fr ikea och alla är superbra!

• lilllinda

Har köpt ngr ottobre fr förra året, så mycket fint det var i dem! Ska försöka hinna sy så mycket som möjligt nästa v när jag har mycket ledig tid. Har lite att göra färdigt först, tar typ en fm men sedan ska jag sätta igång med massa nytt.

• lilllinda
    Pillan81 skrev 2008-08-22 11:08:44 följande:
    Sarahl: Jag brukar köpa storpack. Alltid skönt att ha hemma också. De små förpackningarna tar ju slut på nolltid.Någon som vet hur Panduros bomullstyger är?? Fick katalogen idag och det fanns en hel del fint.
    satt o tittade på dem igår, funderar på att åka till panduro snart o kolla på dem irl. Fanns flera fina.
  • lilllinda

Någon som vet var man kan hitta tyg med svampar på som liknar det me&i har i senaste kollektionen? www.meandi.se här finns kläderna

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle