Inlägg från: Jalapeno |Visa alla inlägg
  • Jalapeno

Sytråden spinner vidare - Grön rulle

åhhh vilka fina elefanter!!
    måste åka förbi där när vi ska till stugan.

• Jalapeno

asså, med overlocken ser det faktiskt rätt snyggt ut på baksidan.
    ärligt

car skrev 2008-07-03 19:15:44 följande:
    Hur ser egentligen insidan ut i era kläder ni sytt? Ser det "hemmagjort" ut, eller är det snyggt och rakt och perfekt?
  • Jalapeno

jo, jag

spenatmamman skrev 2008-07-03 19:25:56 följande:
    Elefanterna är superfina! Kanske kan lura med mig maken dit ner på en semesterutflykt snart...Jag har lovat att sälja barnkläder på "marknad" nästa helg *gulp*. Nu är jag skitnervös för att mina kläder inte duger. Har sytt 2-3 plagg och sålt tidigare bara typ. Och jag har verkligen ingenting hemma som jag kan sälja, har hittills bara sytt till eget behov. Ingen som var intresserad av att Sy nytt av gammalt-blogga?
  • Jalapeno

är det inte någon som sagt att jofotex billiga tråd är samma som bibbi har . Tor dak?

• Jalapeno

nä, kyssen det är den inte. varken overlocktråden eller sytråden som i bibbis fall rä samma sak. Jofotex som är hyfsat billiga har alltså dubbelt pris på tråd jmf med bibbi.

• Jalapeno

hon skrev i något inlägg att hon använde ett separat program. Fråga henne HOn uppdaterar ju tokofta.

HugOlle skrev 2008-07-04 22:31:52 följande:
    Nån som vet hur man gör såna här fina bildcollage som i den här fina bloggen??saax.blogspot.com/
  • Jalapeno

håller med alla andra om trollen. Thea och yrväder har verkligen fört barnklädesfixandet till en ny nivå med alla fina tryck. Jag har sneglat på det sen du började med stjärnor i höstas, yrväder.

Svar på tråden Sytråden spinner vidare - Grön rulle