• milla   1982

Konstiga saker som andra människor äter (eller du själv kanske?)

Med inspiration från den andra tråden - www.familjeliv.se/Forum-5-97/m33449571.html - så vill jag veta :

Vad äter du eller andra du känner/känt för konstigt?

Saker som JAG äter/ätit som andra reagerat på:

Makaroner & beanaisesås
    Hårt bröd med rå falukorv och ketchup
    Pannkakor & socker
    Pannkakor & glass
    Blodpudding & hallonsylt

BF 3 juni 2008
  • Svar på tråden Konstiga saker som andra människor äter (eller du själv kanske?)
  • Hadjelina

orkar inte läsa igenom tråden just nu, men det "konstigaste" jag själv äter/ätit är nog grillkorv i bröd med ketchup, bostongurka och _mosad banan_ (går bra utan gurkan också).

Du är din egen lyckas smed
  • LillaZ

Jag orkar inte läsa igenom, men min pojkvän avgudar makrill och potatissallad. Kladdkaka med hamburgardressing. Ris, spaghetti, (något kött), lingon och banan. Ja, så vill han ha ris till pizza också. Ibland vill man kräkas när man ser honom äta.

• smurfen08

haha, han måste ha galna smaklökar! Fy vad äckligt med kladdkaka och hamburgedressing...

LillaZ skrev 2008-06-25 00:03:54 följande:
    Jag orkar inte läsa igenom, men min pojkvän avgudar makrill och potatissallad. Kladdkaka med hamburgardressing. Ris, spaghetti, (något kött), lingon och banan. Ja, så vill han ha ris till pizza också. Ibland vill man kräkas när man ser honom äta.
  • Majuni
    LillaZ skrev 2008-06-25 00:03:54 följande:
    Hur kommer man ens på att prova?

Visst har jag hört gravida som blir sugen på konstiga saker... men det kan han ju inte skylla på
  • Canon81
    lillsock skrev 2008-06-25 21:23:38 följande:
    makaroner o fiskpinnar
    men det e ju inget konstigt. det e ju riktigt gott ju.
  • Mia med 4 pojkar
    Shila skrev 2008-06-19 20:27:51 följande:
    Jag äter en hel mellanstor rå gul lök till nästan all mat (som tillbehör) jätte gott
    Då är vi två :) Fast jag kör oftast rödlök *mums*!
  • nilla 1972

cocacola med vaniljglass jo det är gott
    oboy på glass o gegga ihop glassen tycker endel är konstigt men inte vi

• Kryztina

Är det någon mer än jag som har kall ovispad grädde till blodpudding?
    Min sambo tycker att jag är JÄTTEKONSTIG men det åt vi alltid tll blodpudding under min uppväxt.

*skrattar åt alla konstigheter folk äter *

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.
  • Axe

Väcker en gammal tråd till liv med mitt bidrag ris med smör. Kokar vanligt ris med lite extra vatten. När det nästan är klar häller man i smör och vispar runt o

Så det blir konsistens som risgrynsgröt. Mums.

• Solstickeflickan
    Axe skrev 2016-10-07 19:47:19 följande:

Väcker en gammal tråd till liv med mitt bidrag ris med smör. Kokar vanligt ris med lite extra vatten. När det nästan är klar häller man i smör och vispar runt o

Så det blir konsistens som risgrynsgröt. Mums.

Det är ju jättegott!

Gillar att ta ostskivor, spruta på massa ketchup och äta. Min hemgjorda pizza har oftast minst 20 pålägg, bland annat olika sorters grönsaker, ost, frukter (ananas och banan), nötter, skaldjur och kryddor. Ingen vill någonsin smaka. Rynkar på näsan
Svar på tråden Konstiga saker som andra människor äter (eller du själv kanske?)