emmaljunga scooter tråden del 8
Hallå!
Har ägt min Scooter i några veckor nu! Och jag är så nöjd! den har inte ens hunnit börja knaka
Hallå!
Har ägt min Scooter i några veckor nu! Och jag är så nöjd! den har inte ens hunnit börja knaka
jag har provat silikonspray.. funkar sådär.. känns som småskit fastnr i de åsså börjar de låta konstigt endå
Någon som har SItty och Scooter?
Är sugen på en Sitty då man ska på stan å ta bussen.. Fasst kanske ovärt.. Går ju bra med Scootern också och äälskar verkligen Scootern men Sittyn ser så jäkla enkel å bra ut
faan, min scooter var helt sne imorse! precis som om den fått en rejäl smäll.. typ blivit överkörd eller nånting.. helt konstigt! gick inte att vika ihop heller! sambon tog i allt va han hade å då blev den bra, då blev den inte sne2 längre.. men inte kul..
DRYGT!
Scootern är og den bästa vagn jag haf men börjar känna nu vad drygt det är att varukorgen är så liten :/ och vill man ha större varukorg måste man köpa en typ kombivagn och den är ju så stor och klumpig och känns säkert tung med en 1½ åring i :/
fan vad beslutsångest jag har!! vi ska kanske flytta närmare stan och mest gå och handla.. Funderar på att byta bort scootern till en emmaljunga classic eller liknande modell med större varukorg och bara ha en liten softy eller sitty till.. istället för scootern som är som en mellanvagn men den är ju så jäkla bra ksulle bara varit större korg under :/