• Mamma till Anton

*Har en äldre barnvagn Emmaljunga-99

Har en äldre barnvagn Emmaljunga-99 och dn fungerar UTMÄRKT! Och när jag går på stan ser jag nästan alla som har nya barnvagnar. Känns som jag är ensam om att ha en äldre modell barnvagn?
    Nån som har äldre? Och bild på galleriet?

• Svar på tråden *Har en äldre barnvagn Emmaljunga-99
  • Ilovethesun

Ville bara tala om att vagnen jag har lagt in en ny tråd om inte är den jag köpt!
    Den jag köpt är äldre... jag har tre vagnar för tillfället..hmm vagntokig..jag!?

Helene

• Ilovethesun

Nu sitter bågen på plats....

• Mamma till Anton

Har köpt en Teutonia-00 idag. Är jättenöjd med den! 500 kr för den, mitt bästa köp! Har ägt 4 barnvagnar nu. Är lika vagntokig som du, ilovethesun =P
    Bild finns i galleriet

• lena ekman

Hade en Emmaljunga 97 när Mirja föddes, tänkte inte så mycket då på att den var gammal men fick byta pga den var för låg. /Det var en sittvagn och jag hade rejäla ryggproblem efter förlossningen.
    Skaffade en brio med chassi från 01 men insats från 98. Då började jag märka alla nya snygga vagnar på stan, precis som du. Senare blev det en Carena visserligen även den begagnad men dock bara 4 mån och NU upptäcker jag alla gamla vagnar på stan. Är så nöjd med min Carena så jag vill absolut inte ha tillbaka någon annan vagn men insett att man är nog lite fåfäng ändå.

• Tesie

Jag har en Emmaljunga -88 hemma!
    Men även en Emmaljunga 01

Kolla galleriet!

• amonra

Tjenare tjejer!

Har en vagn från -95 års modell. kolla i galleriet.

Kram Amonra

• tjoo

hmm.. har/hade (inte hämtat hem den från dagmamman än) en grön brio sulky från.. ja.. kanske 00-01... o den e rysligt ful.. endast dagmammevagn... sonen hatade dock den! vägrade sitta i den!

annars e den äldsta ja haft min teutonia... 02a eller nått sånt..va den..

DET tycker ja e gammalt

har en vagn från början av 80talet på landet som ja hade som liten.. dock har ja inte använt den... då ja just kom o tänka på den

• Tin o Trolls mamma

tjoo: Jag gillar Brios Sitty. Sonen hade en från -97 och den är ännu fräsch. Den kan lillkusinen låna nästa gång han kommer hit. Min son älskade den!

• tjoo

tin o trolls mamma: hehe du kan få min gratis

• Tin o Trolls mamma

tjoo: Visst! Tackar!

Ekorren.

Svar på tråden *Har en äldre barnvagn Emmaljunga-99