• EmilOLucas

min son har mani att låta som ett djur VARENDA dag! väcker vår lille!

min son är 4 år och varje dag skall han yla som en hund eller varg, vråla som en björn osv. han kan sitta helt lugnt i soffan så kommer det plötsligt all världen ylande! Självklart vaknar vår minsta pojk som är 9 månader! Varenda varenda dag skall han yla eller vråla, om vi så är ute i affärer, hemma eller ute. Varför??? Ja, vad vet jag, men det är som att det bara kommer ljud från han i all världen volym!

Detta är ett problem för det har pågått så länge, minst ett halvår. Tips tack! Det hjälper ju inte av att han kollar på tex "björnbröder", som han fick häromdagen. han har inte sett den filmen på 1 år och direkt var det ylande och vrålande som en björn..blev ju bara värre...

• Svar på tråden min son har mani att låta som ett djur VARENDA dag! väcker vår lille!
  • cicci85

Haha min treåring vrålar oxå hela tiden, oftast är han lejon men ibland tiger och varg oxå
    Han leker ofta hund och fisk oxå, skönt att inte fiskar låter nåt Det är väl en väldigt vanlig lek bland de små!
    Men han har inget syskon att väcka ännu...

• irre42

hej min son är likadan fast han är 11 år ,jag ber ho´nom skrika och låta så i toa stolen sen spolar han ner det i bland funkar det i bland inte ,men han har ju touretts så det är därför han ylar och skrikare massa ord ,du kan ju testa om det funker med toan .

• ardonna

min 5-åring är likadan, det är som att han inte kan tåla att det är tyst en enda sekund, det ska låtas hela tiden. väldigt jobbigt.

• EmilOLucas

har läst era svar...jag får väl helt enkelt stå ut med att ha en djurgård ett tag till då

Svar på tråden min son har mani att låta som ett djur VARENDA dag! väcker vår lille!