• Valkyriah

Suger du kuk??

Ja,otroligt upphetsande.Gör mig skitkåt

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • Valkyriah
    Min son å ja skrev 2008-06-19 17:51:21 följande:
    Åååååhh.. Igår provade ja det ja aldrig trodde ja skulle göra.. Suga tills de gick för han.. Å herregud va härligt de va att se han njuta såpass.. Inte ens under samlag njuter han så mycke.. Haha.. Så då va vi lyckliga bägge 2..
    Härligt!
    Nu kan jag dock inte låta bli att det ser liiite konstigt ut att skriva om kuksugningar och sprut och samtidigt se en liten söt pojke som avatar Oskyldig
  • Valkyriah
    Min son å ja skrev 2008-06-19 18:17:08 följande:
    De kanske.. men de e min 33 åriga sambo ja menar naturligtvis.. Å hur andra tänker kan inte jag hjälpa..
    Syftade snarade på att det ser något udda ut att höra orden som kommer ur din mun medans du har en bild på ditt barn.
  • Valkyriah
    Min son å ja skrev 2008-06-19 18:51:09 följande:
    Ska ja skriva "Suger du snopp"?
    Nej,jag föredrar kuk.
    Antar att du missförstår vad jag menar.

Som sagt,jag och många med mig anser att det ser något konstigt ut att ha ett barn som avatar när man pratar om sex.Jag förutsätter att det är en vuxen kvinna bakom nicket men som sagt,ja det ser lite udda ut.
  • Valkyriah
    Anonym skrev 2008-06-25 14:11:55 följande:
    Aldrig, jag är inte white-trash. Bara icke attraktiva tjejer tar en stinkande kuk i mun. Kuksugning är så white-trash!
    Haha
    Kuk stinker inte
  • Valkyriah
    Anonym (TG) skrev 2008-06-25 14:15:20 följande:
    har du luktat på alla kukar i hela världen?
    Nej,har du det så är jag mycket imponerad

En ren kuk stinker inte.Har du dock bara haft oturen att träffa män som inte sköter sin hygien så är det skittrist
  • Valkyriah
    Anonym skrev 2008-06-26 10:32:23 följande:
    Du är ganska bögig, varför ta en kuk som stinker i munnen? Så jävla dåligt självförtroende har jag inte. Det är bara bögar som suger flenskukar.
    Nej,att suga en kuk som stinker skulle jag aldrig göra,Att ta en ren skön kuk som smakar som kuk ska göra långt ner i halsen är grejer det därimot
  • Valkyriah
    Anonym (hmm) skrev 2008-06-26 11:34:44 följande:
    Är det bara jag som får skitont i käken efter ett tag? Vad gör ni åt det? Jag får super ont haha
    Käken är ju en muskel,så du får väl suga mer då
    Annars får man varva med att suga djupt,slicka,kyssa,smeka och runka
  • Valkyriah
    Larsgubben skrev 2008-06-26 12:52:10 följande:
    Valkyriah, du får väl skriva en bok om stretching efter kuksugning...
    Det ska jag ta mig fan göra!
  • Valkyriah
    Larsgubben skrev 2008-06-26 16:53:04 följande:
    Ja, kanske lite somrigt, om hur man kan utföra oralsex i hemmets alla vrår utan att överanstränga sig. Kanske Ernst vill skriva den med dig, han är ju lite pysslig, bra på handarbete.

Den där Ernst verkar vara en mycket bra kille!

För att göra det extra avancerat så skulle jag kunna tänka mig att göra en "suga kukträningsdvdbox"
  • Valkyriah
    Larsgubben skrev 2008-06-26 17:00:49 följande:
    Japp, med mycket extramaterial och bloopers Typ: - Faan, nu fastnade jag med tandställningen i förhuden igen... att jag aldrig ska lära mig...
    Haha,ja bloopers är ett måste!
  • Valkyriah
    Kallemannen skrev 2008-06-27 08:11:23 följande:
    Hmmm vad är skillnaden om du drar tillbaka förhuden?Eller är du muslim och inte får vara med Svenska män?Anonym (japp) skrev 2008-06-27 00:49:07 följande:
    Det roliga är att han det varit en kille som skrev att han aldrig skulle slicka en brud med långa blygdläppar så hade det blivit ett jädra liv

Ähh,personligen tycker jag omskurna kukar ser allmänt fula och lite "fel" ut men visst fasen skulle jag suga om jag var tänd på mannen ifråga även om han vore omskuren.
  • Valkyriah
    calle555 skrev 2008-06-27 09:41:35 följande:
    En mer korrekt analogi är väl en man som vägrar att slicka icke könsstympade tjejer?
    Jo,förvisso,tänkte mer på att det inte är lika vanligt (som tur är Förvånad)
    Larsgubben skrev 2008-06-27 10:34:31 följande:
    Men jag är ju omskuren...
    Men du,som jag sa så länge man tänder på personen ifråga,är renlig och vet hur man använder kuken så är kukens utseende inte det minsta viktigt.Rent utseendemässigt föredrar jag dock en kuk som inte är omskuren Men en omskuren är ju minst lika användbar
  • Valkyriah
    Larsgubben skrev 2008-06-27 20:53:10 följande:
    Lita på det

Ja,du verkar ju vara en öppen och ärlig man så det gör jag
    Men det är ju så,att man ofta föredrar något mer än något annat,dock inte sagt att det är uteslutet liksom
  • Valkyriah
    Larsgubben skrev 2008-06-27 21:04:21 följande:
    Haha...great Jag fattar... står vi två nakna och frustande män framför dig och du bara får välja en, skulle du välja den andra killen om han är oomskuren. Annars skulle du ha sex med oss bägge, va? I sann slampanda, haha.

Fick jag bara välja en så skulle jag knulla den som jag tände mest på,alltså helheten,kuken är ju faktiskt bara en liten del av sexet och kåtheten man känner för en man,så det så!
  • Valkyriah
    Larsgubben skrev 2008-06-27 21:09:56 följande:
    Men... vad vuxet du svarar, då
    Jag vet!
  • Valkyriah
    Larsgubben skrev 2008-06-27 21:13:33 följande:
    Suck
    Äsch!
  • Valkyriah
    Anonym skrev 2008-06-27 22:44:15 följande:
    Anonym (nygift) skrev 2008-06-27 20:59:18 följande: Jävlar vilke nolla du är, du ställer upp allt för din man? nolla, haha tycker synd om dig
    För det är ju omöjligt att personen ifråga faktiskt gillar att suga kuk ? Förvånad 
  • Valkyriah
    Anonym skrev 2008-06-27 22:49:12 följande:
    Kuk stinker, enough sagt!Det är alltid, inte att vara taskig men överviktiga och fula tjejer som ställer upp på sånt.Sanningen gör ont!
    Här har vi någon som gillar att provocera,trist då att det inte ens blir roligt

En ren kuk stinker inte,utan smakar och luktar precis som kuk ska göra.Sen anser jag mig inte vara direkt ful heller,dock gör jag det inte för att "ställa upp" utan för att det gör mig riktigt upphetsad.Kuk är gott!!
  • Valkyriah
    War skrev 2008-06-27 22:53:25 följande:
    Valkyriah äger !
    GladKyss
Svar på tråden Suger du kuk??