Inlägg från: Tossan28 |Visa alla inlägg
  • Tossan28

    The leader och Decembergänget..

    Så är jag först ut!!!

    Fotboll är inget för mig längre....laddade för att ha det roligt ikväll...så går man och blir deprimerad istället......*arg*

    -kram på er tjejer och ha en underbar Midsommar!!!!

  • Tossan28

    Hallå alla glada!

    Hoppas ni haft en bra midsommar!!!

    BLir det något på fredag????

    Jag vill!!!!

    Krma på er!!!!

  • Tossan28

    Då drar ja och Ulrika snart ut på stan!! Ingen som har ändrat sig och vill hänga på? Tåget går 19.03!!!!

    Kram på er tjejer! Om nån vill hänga på senare så har vi telefonerna med oss!!!

    Bye!!!!

  • Tossan28

    Hejsan alla glada!!!

    Hoppas att ni är ute och njuter i solen! Själv jobbar jag sista veckan innan SEMESTER!!!!!

    Ska bli underbart!!

    Ha det bäst!!!

    Kram så länge!

    Hoppas vi hinner träffas något under sommaren!!!

  • Tossan28

    *sitter och väntar på att det ska komma ett meddelande om att Agnes blivit storasyster*

    Kan ju komma tidigt..konstigare saker har ju hänt...

    jag kan tyvärr inte träffas nästa vecka....bortrest...men veckan efte det är vi hemma några dagar...fullspäckat schema här vettni!!!

    Massa kramar!!!

    Joanna

  • Tossan28

    Nån som vill träffas och leka i morgon på en lekplats och bara tjata och leka litè?

    Kram!!!

  • Tossan28

    hallå????!!!!!!!
    Vad dött det är här nu då?! Inte bara jag som har gått i dvala nu i värmen!

    Jag börjar jobba på månag.....suck....det blir inte kul, men sånt är livet!!!!

    Saknar er alla! Kanske nån som vill träffas en stund nästa helg?

    Kram på er alla!!!!

  • Tossan28

    Jag vill träffas på helgen där Ulrika!!! Längtar efter er alla!! Både jag och barnen!!!!

    Ha det så jättehärligt i Grekland Ulrika!!!

    Calle! Var snäll mot mamma och storasyster!!!!

    Kram på er alla!!!

    Själv är jag igång och jobbar efter semestern. Tur att det regnar, blir liksom lite lättare att avsluta semester då!!!

  • Tossan28

    Hejsan alla!

    Vad härligt att ni hade det bra på semestern!! Jag vill träffa ALLA, men har så himla mycket just nu! Skulle vilja träffa alla barn, nya som gamla och alla mammor!!! En utekväll snart igen??

    Träffa bebis!!!!

    Hör av er!!!

    Lycka till med alla inskolningar!!!

    Kram!!

  • Tossan28

    Hej tjejer!

    Jag skulle gärna träffats den helgen, men är uppbokad både lördag och fredag! Kan vi inte ta det helgen efter i stället? Vill ju vara med!! Träffar er ju aldrig nu för tiden! Saknar er alla jäätemycket och vill också träffa lille Calle!!!!

    Kram på er alla!!!!

Svar på tråden The leader och Decembergänget..