ICA's blöjor
Någon som vet hur ICA's blöjor är?
Ni som testat, vad tyckte ni?
Någon som vet hur ICA's blöjor är?
Ni som testat, vad tyckte ni?
Jag undrar också...
Jag tyckte de var helt okej! Men fortsatte med HUGGIES då det var samma pris och dom var smidigare tyckte jag.
Hej har provat alla blöjor tycker icas är en av dom bätre av dom biliga modelerna.
Om man skulle jämföra dem med tex libero eller pampers, vilken är de mest lik?
Tycker att Icas var helt okej. Bättre än huggies o pampers, men föredrar libero.
Liberos o icas är ganska lika i formen. Lite "bredare" än de andra.
ICAs blöjor är bra. Vi har inte använt Libero och Pampers så mycket så jag vet inte vilken av dem de är mest lika, men som sagt, de är bra.
Ica´s blöjor läckte för vår son, nu använder jag Pampers, gillar att de är lite tunnare och än så har de inte läckt:)
Vi hade ica på sonen ganska länge men helt plötsligt så började det bli blött i hans säng på natten så vi bytte till libero och nu är det bara ibland det blir blött men det kan man ju ta. men inte varje natt som det var med icas blöjor.
Vi har haft Ica's byxblöjor till dottern ett tag och tycker de är väldigt bra. De sitter bra och läcker inte.
Min dotter får utslag av alla blöjor (pampers, icas, huggies och lidl) så jag kör enbart libero
Nä, vi gillade inte ICAs. fick byta oftare och dottern fick märken pga dålig passform.
Läser ofta att blöjor läckt på natten, det har aldrig hänt oss. Kissar hon för lite kanske? Blöjan är alltid ordentligt full men det har aldrig läckt, någon enstaka gång i pyjamsen om någon kant åkt upp i ljumsken. Hon sover minst 11-12 timmar i samma blöja.
funkar bra, men tycker euroshoppers är bäst
Jag använder ICAs och tycker att dom är jättebra. Jag har provat alla sorter men har fastnat för ICAs för att dom är så bra och billiga.
Jag använder för stora blöjor på natten, då kissar min dotter inte igenom
Här är ett test som utförts på blöjor
www.smartson.se/test/barn/billiga-blojor-bra.htm
Min mamma älskade lidls blöjor
Icas blöjor är jättebra... lika bvra som Pampers och Libero.. Men om man jämför Ican och Konsums blöjor tkr jag det blir mer blöjmärken av Konsums!
Jag använde Icas blöjor till sonen när han var större. Alltså upp and go blöjorna.. från att han var 2 till 3 ungefär. Jättenöjd med dom men har tyvärr inte någon erfarenhet om hur de för mindre barn funkar.