• Anonym (Ante)

Mer eller mindre sexlust än din partner?

Hur vanligt är det att killen har mindre lust än tjejen?

Är en kille med stor lust, men som har en kvinna som tycker sex är jobbigt, däremot när hon väl har sex så njuter hon, kan någon förklara vad problemet är?, trodde sex var lite ge och ta i ett förhållande?.

Hur har ni det i ert förhållande? och om du är den som vill mindre - hur tacklar du hans/hennes stora lust?

• Svar på tråden Mer eller mindre sexlust än din partner?
  • Anonym (Nunna)

jag (tjej) har MYCKET MER lust än min kille. Han har inte velat haft sex på snart 3 år, så vi har inte haft sex på snart tre år.
    Jag vill gärna ha det ett par gånger i veckan iaf. Onanerar istället. Trist men vad ska man göra?

• Anonym

JAg vill ha mer än han.....Tråkigt ibland men oftast e han alldeles för trött efter en heldags jobb och sen har vi 2 barn oxå...och 1 på väg....

• elinelversson

både jag och min sambo skulle kunna ha sex hela tiden, men när man har en 6½ månaders bebis hemma blir det lite svårt.

• Solnapappan

Har större behov än min kvinna , Kreverar snart!!!

• Kya

även om man lever i ett parförhållande så kan man ju inte vara så fullständigt synkade hela tiden, det måste få vara tillåtet att ha olika mkt sexlust. det går ju oftast i vågor, sånt där.

• kaji

jag har nog alltid velat lite mer än än maken. skyller på att han är äldre:) han å sin sida tror att det beror på att jag är kvinna och att kvinnor generellt vill mer än män...någon skum teori om att män har sex medan kvinnor är sex, el iaf är mer sexuella i sig?

vi löser det så att jag får längta, tråna och ibland onanera.

nöjda är vi båda två.

• Anonym (KIlle)

Hon har större behov än jag!
    Hon vill 1-3 ggr om dan och jag 1-3 ggr vecka.

Man får kompromissa och komma överens.

• Anonym (är tjejj)

Anonym (är tjejj) skrev 2008-06-19 11:31:41 följande:

MER!!!!!!
    Alltså..JAG vill ha MYCKET MER än min kille!!!!!!
  • Anonym (KIlle)

Myten avlivad direkt!
    Tjejer vill (innerst inne) ha mer sex än killar ;)

En mer balanserad betraktelse: Killar har en ständig drift oavsett om det finns nån att rikta den mot. Tjejer som har en kille dom gillar kan överträffa honom i behov, lätt!

Svar på tråden Mer eller mindre sexlust än din partner?