• alem

Ultraljud östra sjukhuset gbg

Ska iväg på rutin Ul den 15/7 och i kallelsen så står det att en bild kostar 40 kr och att man ska ha jämna pengar...

Undrar bara lite om någon vet om det är 40kr/st per bild eller om det är typ 40kr för 3 bilder eller liknande att det är per "set" med bilder? =)

Tänkte så man vet lite hur mycke pengar man ska ta med sig eftersom man var tvungen till att ha kontaner och jämna pengar :)

• Svar på tråden Ultraljud östra sjukhuset gbg
  • Liz B

Som jag förstod det så var det per bild det kostar 40kr ska dit 7/7.

• Maria Seg

Betalade 40 kr och fick 2 bilder igår!

• Smulan 80

Vi fick betala 40 kr per bild när vi var där.

• Maria Seg

Beror nog på vem man får oxå.

• Blinka lilla Tindra

jJg ska oxå göra ul på östra. 4/7 Till mej sade de 40kr/bild.

maria seg: hihihi du lyckades nog charma läkarn

Kul med fler som ska till östra. Ni ska antagligen föda där med???

• AochJsMamma

Det är 40:- per bild. Vi betalade för 2 men fick 3, jag gissar att det är för att den tredje var rätt dålig men vi hade tänkt att köpa den ändå, så jag gissar att hon inte riktigt kunde med att ta betalt för den.

~~ ♥ ♥ Vecka 32 ♥ ♥ ~~
  • Maria Seg
    Blinka lilla Tindra skrev 2008-06-24 04:26:03 följande:
    jJg ska oxå göra ul på östra. 4/7 Till mej sade de 40kr/bild.maria seg: hihihi du lyckades nog charma läkarn Kul med fler som ska till östra. Ni ska antagligen föda där med???
    Hon kanske tyckte vi var värda det med 3.e barnet Nä det kanske var mina ord att det är så fantastiskt se när de rör på sig för efter det var hennes röst helt hänförd själv så vi fick en ryggbild  och en magbild. Men när jag tänker efter fick vi 2 bilder med första sonen och andra oxå! ( Att min mamma arbetar där tror jag inte spelade ngn roll för vi heter inte ens samma efternamn längre och då borde hon ha frågat. Annars tycker alla det är så himla kul på BB när de får reda på vems dotter jag är! )
  • ivalin

Vi fick 4 bilder när vi gjorde ultraljudet på östra o vi betalade 40kr för alla! Konstigt att det verkar så olika.
    Lycka till!

Svar på tråden Ultraljud östra sjukhuset gbg