• SomeOone

Varför blir unga föräldrar kritiserade??

Jag är en ung mamma fick min son när jag var 16 år !
    Nu är han 2 år och jag tycker det går jätte bra ..
    Har fått ganska mkt påståenden och kritik från äldre mammor att det är fel att skaffa barn så tidigt och att man själv är ett barn och att vi unga mammor inte kan nått om barn O.S.V. Men jag fattar inte varför kritisera har ni inget eget liv och egna barn att ta hand om ? Vi unga mammor och pappor är väl för F*n lika mycket värda som ni Gammla/äldre

Ta det här på ilket sätt ni vill men jag tycker nog att det skulle vara trevligt att se mina barn barn växa upp ..
    Så att man inte är för gammal och inte hinner uppleva det :)

Undrar bara varför ni kritiserar oss unga föräldrar?

Mamma och Pappa är ingen ålder
    utan något man är och kommer alltid att vara ..

Man växer in i rollen !!!
    /////
    Ung mamma som inte orkar ta mer kritik från
    dom som tror att unga föräldrar inte kan ta hand om sina barn

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-16 16:59
    Har själv inga särskilda fördomar om unga/äldre mammor ! Alla är ju ändå lika mycket värda

• Svar på tråden Varför blir unga föräldrar kritiserade??
  • SomeOone

Jag skrev ni får ta det på vilket sätt ni vill !!
    Nej jag säger inte att jag har rätt i att alla äldre föräldrar dör innan dom hinner se sina barn barn ... Menar inge illa emot dom liksom men orka att folk sitter och kritisera unga föräldrar!!!

• SomeOone

Okej du tycker det , men som sagt är jag inte ute efter att kritisera utan jag vill bara förstå varför unga föräldrar
    inte är lika mycket värda som äldre föräldrar ??

• SomeOone

Jo vi har jobb och ekonomin är super :)
    Men man vet ju aldrig den kan ju rasa för vem som helst ..
    pluggade klart skolan och fick jobb extra jobb när jag var 17 år och tycker det funkar bra ... nu pluggar jag vidare ..

• SomeOone

Till Kicka 84 !!
    Det har du helt rätt i , hoppas det finns fler
    som är positiva :)

• SomeOone

Jo samma här , men jag tror att äldre folk tror att jag kritiserar när jag skrivit som jag gjort men önskar bara att man kunde ha lite förståelse mot unga föräldrar oxå ..
    Vadå alla unga är ju liksom inte dåliga föräldrar ..
    jo jag är 18 år nu och har många unga vänner som ska ha barn nu och hoppas på att allt ska gå bra för dom

• SomeOone

Ja och det står ta det på vilket sätt ni vill ..

Jag får väl oxå ha en åsikt om så många kan ha en åsikt om mig ?

• SomeOone

till Elisabeth84
    och då syftar du på vadå??

• SomeOone

Jasså det säger du?? Typiskt äldre människor att lägga sig i hur man upfostrar sitt barn , och dom verkar alltid kunna mer än oss yngre

Svar på tråden Varför blir unga föräldrar kritiserade??