• natta84

Leggings till kjol?

Jag tycker faktiskt att det är mycke finare med kjol och klänning utan leggings men eftersom det ska bli kallt på midsommar så undrar jag om ni tycker att man kan ha leggings till kjolen eller är det skitfult? Ska jag trotsa det kalla vädret och gå barbent eller? kluven. Hur ska ni göra?

• Svar på tråden Leggings till kjol?
  • PetraMunchen

Jag skulle haft leggings. Det är bättre än att få tex en urinvägsinfektion av kylan... Eller ha leggings och en lång kjol... då syns de ju inte...

• danitra

För mig ser det inte lika festligt ut med leggings utan mer som en vardags-outfit. Men är det kallt så är det - bättre att känna sig bekväm.

• natta84

Det är en ganska kort kjol.

• lilaki

Jag tycker att det är skitviktigt att vara snyggt klädd, men också att det ser löjligt ut att vara direkt opraktiskt klädd i fel sammanhang. Med andra ord, dra på ett par leggings så du kan ha trevligt. Du kan alltid dra av dem om de känns helt fel i sammanhanget eller om du tycker att väderleken tillåter det. Eller tvärtom, ha med dig leggings i handväskan.

• SunnyBunny

Som jag skrev till en annan igår så tycker jag att leggings förstör så mkt när man ska ha kjol ellr klänning..ett vardags plagg för min del...satsa istället på strumpbyxor om det är kallt:)

• La Lola

Jepp, långkalsonger (eller leggings som det heter) är verkligen skitfult.

//Var dig själv, det finns redan så många andra.
  • danitra

La Lola skrev 2008-06-19 23:21:26 följande:

Jepp, långkalsonger (eller leggings som det heter) är verkligen skitfult.
    Tycker iofs att det är rätt stor skillnad på långkalsonger och leggings.
  • SunnyBunny

Då ska du absolut hoppa över leggings;)

natta84 skrev 2008-06-19 23:19:59 följande:
    Det är en ganska kort kjol.
  • danitra
    SunnyBunny skrev 2008-06-19 23:22:26 följande:
    Då ska du absolut hoppa över leggings;)
    Tvärtom tycker jag! Då blir det ännu kallare ju!

Om det är ett par frächa, tajta leggings så tycker jag absolut att det funkar - särskilt framåt kvällen.
  • WilmersMamma

leggings är skitnyggt å bekvämt! tycker jag

Svar på tråden Leggings till kjol?