Inlägg från: MmedM |Visa alla inlägg
  • MmedM

Är en person från Iran inte arab?

Lycklig mamma - jag har väldigt svårt att förstå ditt resonemang!
    Varför skulle arabet skämmas för sitt namn? Och vem säger att kvinnomisshandel är vanligare inom islam?

• MmedM
    Snufserufs skrev 2008-06-20 08:43:48 följande:
    Jämför du en svartsjuk man med en familj där släktens rykte är så viktig att man slänger ut sina döttrar från balkonger eller knuffar dom framför bussar?Försvarar inte svartsjuka män som beter sig som svin men att mörda sina egna döttrar kan inte jämföras!
    Men det handlar ju om enskilda dårar som kastar ut sina barn från balkongen! Tror du att alla österrikare låser in sina barn i källaren också?
  • MmedM

marina 81 skrev 2008-06-20 08:56:25 följande:

"mitt land" hahahhafan va komiskt
    Håller med, rätt komiskt uttrykt faktiskt.
  • MmedM

Jag tycker förresten också att det svenska systemet kan suga ibland. Ska jag också lämna landet?

• MmedM

Sen kan ju alla politiker som försöker ändra något i det svenska systemet också lämna "ditt" land, eller vad säger du Snufserufs? Så behöver ingenting ändras någonsin. Eller?

• MmedM
    Shila skrev 2008-06-20 08:59:01 följande:
    javisst kristendomen är inte bättre. Skillnaden är att nu har man minskat på sådana makter som typ religionen hade här och folk lever i demokrati. Men det som gör mig förbanat är att NI svenskar inte förstår att resten av världen har inte haft sådana tur att bli demokrati och ja folk lever fortfarande som på medeltiden i många andra länder TACK VARE ER I VÄSTVÄRLDEN. 
    Jag vet och förstår precis vad du menar Shila, och jag är svensk. ALLA svenskar är inte heller likadana vet du
  • MmedM
    Snufserufs skrev 2008-06-20 09:06:27 följande:
    Är det inte mitt land i och med att jag är född i Sverige?Ska jag kalla Finland för mitt land istället?
    Jag antar att du är fullt medveten om hur idiotiska dina kommentarer är och att du ändå fäller dem för att provocera. Frågan är vad du vill vinna på det?
Svar på tråden Är en person från Iran inte arab?