• Skylark

Barn med till Kroatien / Montenegro?

Funderar på att åka ensam med min bebi-pojke en vecka till Kroatien eller Montenegro i höst. (Då är han 7-8 mån). Tips på bra platser/resebyråer? Vad kostar det att leva på plats? VIlket är bäst: Kroatien eller M. Negro? TACK på förhand! Glad sommar!

• Svar på tråden Barn med till Kroatien / Montenegro?
  • Skylark

...någon?... Skulle bli så glad av lite inspiration! :)

• Zayna

Hej!!
    Jag kommer från Kroatien och känner till kusten väl. -jag har också rest ensam med barn där och tycker att det har gått bra. Kolla www.montengro-sea.com och www.croatia.com. Själva resan kostar nog lika mycket vilket du än väljer däremot är det lite billigare vid kusten i Montenegro jämfört med Kroatien. Inboxa gärna om du vill ha hjälp med mer. Lycka till!!

• sorba

Vi har varit i Montenegro många gånger och ska åka dit nu i sommar. Vi tycker att det är fint men priserna är dock som i Sverige vad gäller mat. Priserna har ökat för varje år vi varit där.

• Zayna

Vi var i Budva nu och har just kommit hem, men jag står nog fast vid att det är billigare i Monte negro i alla fall mat och så. Festat har vi inte gjort ( har en liten på 2 år och en på 2 mån haha) men det kanske är sånt folk menar kostar så mycket! Hoppas du hittade nånstans att åka.

• Skylark

Hej Zayna!! Välkommen hem igen! Härligt med en semester till solen - fest eller ej! ;) Jo, jag har hittat en resa och det blir till södra frankrike i år! Sedan planerar vi M. Negro alt Kroatien nästa vår istället fast hela familjen (mammapappabarn). Det slumpade sig lite så att jag fick tag i jättebillia biljetter till Nice, nämligen! Ska bli helt underbart att åka, bara lillen o jag ner till sol o hav! Ha en skön fortsättning på sommaren (hösten?) nu och tack för du hörde av dig igen! Kram!

• Zayna

Tack Skylark :) Ja visst är det härligt med sol-semester :) Jag skulle gärna åka till nice oxå ;)
    Ha en underbar semester!!!

Svar på tråden Barn med till Kroatien / Montenegro?