• Eleora

Lätt vändbar sittvagn med lättåtkomlig stor varukorg, liten ihopfälld...finns det?

Jag vet....mycket att begära!!

Har kikat på Brio Happy, Carena free och Brio Sing. nån med nåt mer alternativ?
    Idag har vi en kombivagn som väger 16 kilo utan hjulen, vill ha nåt lättare. Och eftersom hon ändå redan har växt ur mjukliften och ligger i fäll i fullt liggläge så känner jag att jag lika gärna kan byta vagn då.

Vill kunna få i en matkasse i varukorgen utan att krångla allt för mycket och den MÅSTE vara vändbar etersom lillan bara är 3 månader.

~ ~ Liv, min lilla älskling! ~ ~
  • Svar på tråden Lätt vändbar sittvagn med lättåtkomlig stor varukorg, liten ihopfälld...finns det?
  • Tutilure

Ja, Teutonia Fun stämmer in på dina kriterier.

Om man målar fan på väggen så kan det inte bli något annat än succé!
  • Eleora
    Tutilure skrev 2008-06-22 12:55:47 följande:
    Ja, Teutonia Fun stämmer in på dina kriterier.
    Oki. kikade på den också men blev tveksam till om man fick i matkasse. Såg ut att vara rätt nära mellan sittdelen och korgen, men det kanske var vinkeln på bilden som gjorde det?
  • MuminMy

Emmaljunga city jet uppfyller kraven

En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor. /Franciskus
  • Tutilure
    Eleora skrev 2008-06-22 13:00:51 följande:
    Oki. kikade på den också men blev tveksam till om man fick i matkasse. Såg ut att vara rätt nära mellan sittdelen och korgen, men det kanske var vinkeln på bilden som gjorde det?
    Jag har inte någon själv än, men jag har kikat på den eftersom jag har tänkt att köpa en. Och ja, jag tror att man får in en matkasse utan större problem under.
    Om man målar fan på väggen så kan det inte bli något annat än succé!
  • godisbjöörn

Bugboon, man får in en matkase i kasen undervagnen, lite knöligt kan de vara när man har liggdelen men du skriver ju att du använder sittdelen och då funkar de utmärkt!
    Lättkörd och helt underbar vagn!!

• Eleora

Gutt, nu har jag lite att undersöka! Ska kika IRL imorgon och vill surfa runt lite först för mått och så med. Vi har en halvkombi, så ju mindre den är hopfälld, desto bättre!

• saris

Vi har en brio happy och är jättenöjd. Brio har dessutom kommit med ett lightchassi så den är inte så där jättetung som din. Vi har inte lightchassit utan teleskop och i den är varukorgen rätt stor och vi får då plats med 2 matkassar om man knör lite.

• Bobbenn

EL CC

Azaah är här! Vår egyptiska prinsessa. Ommi bethabeni aboya behebeni
Svar på tråden Lätt vändbar sittvagn med lättåtkomlig stor varukorg, liten ihopfälld...finns det?