• Minnie69

äggmotagare, hur är ni?

Tror nog att du kan vara lugn, till skillnad från något vanligt "oops" så rör det sig ju om ett otroligt genomtänkt beslut hos dem som överväger att bli gravida via ÄD, om de inte är normala så är de nog på den övre sidan av normen. Var bara glad åt din gåva . Risken för dåligt föräldraskap är nog större bland gemene man (många gånger) än bland dem som är aktuella för att ta emot din gåva. Jag har inte själv befunnit mig där, men jag är säker på att när man väl kommit dit hän har det mesta övervägts och bearbetats. Livet har aldrig garantier, men oddsen kan vara bättre och sämre. Tror nog att "dina gener" får goda odds om man så säger. Förstår att det är oroande att aldrig kunna "kolla upp" hur det går, men du får helt enkelt ha förtröstan i att det är en större gallring som sker i att ett par åtar sig hela den resa som resulterar i en ÄD än vad som normalt sker annars när folk skaffar barn. Här talar vi om långa och trogna och stabila relationer, som har prövats så mycket till det yttersta som man kan begära. Lycka till, du har gjort något vackert

Svar på tråden äggmotagare, hur är ni?