• dallas

Äntligen i vecka 13...fler????

Här är en till! Gick in i v.13 på midsommarafton....
    Har inte heller nån direkt mage ännu, den svullnar upp på kvällen men just nu kan jag ha mina vanliga kläder igen. Men däremot så har b-h:n blivit för liten

Äntligen!!
  • dallas
    Nattfjärilinnan skrev 2008-06-28 15:50:23 följande:
    Jag gjorde också VUl vecka 9 och enl det är jag nu i vecka 12+6 idag och de räknade BF till 3/1 -09 Men min BM på MVC räknade ut att jag är nu 13+3 idag så det skiljer 5 dar där men enligt dem hade jag BF 1/1-09 så jag hänger inte med riktigt...Men jag går på MVCs uträkning och flyttar väl bak mig ev på UL i vecka 19....
    Om du är beräknad till 1/1-09 så  har vi samma BF

Jag har inte handlat några bebiskläder ännu, har dock en spjälsäng som jag fick förra året och en skötväska. Jag har ett par mammaplagg, som jag inhandlade förra året när jag var gravid och växte väldigt snabbt (nu märker man ju skillnad på tvillingar och 1.. som magen är nu var den runt v.8...)Har fått låna ett par plagg från syrran oxå, så jag hoppas jag kan klara mig på detta till mig. Barnvagn får vi låna (perfekt för det var samma märke som jag hade tänkt köpa ändå )från lillsyrran oxå. Tror vi kunde få deras bilbarnstol oxå, fast jag tror jag vill köpa en ny- man har dom länge ändå.
    Jag har tjuvkikat lite på bebiskläder i affärerna. Och ett sånt där bolasmycke tänker jag snart inhandla
    Äntligen!!
  • dallas
    Whilda skrev 2008-07-18 16:30:17 följande:
    hej tjejer Har ni känt några sparkar ännu??
    Näe, inget här ännu och jag gick in i v.17 idag..Men jag får nog vänta eftersom jag vet att bebisen ligger så långt bak i bäckenet som det bara går....*typiskt* Men enl bm häromdagen så är det en livlig krabat (dom kollade så allt var bra med bebben då jag fortfarande har problem med blödningar)Men jag fick aldrig se, 6 augusti skall jag göra Rutin UL
    v.17...
  • dallas
    Nattfjärilinnan skrev 2008-07-21 15:25:21 följande:
    Jag tycker jag börjar få magen nu,men ett par veckor till så ser man nog det ordentligt...vägde mig nu vikt vecka 17 + 2kg
    Tänkte jag skall kika på hur mkt jag har gått upp på måndag när det är dags för ett litet besök hos BM...Jag känner mig ganska "småfet" men jag kan ju fortfarande ha dom flesta kläderna- tycker däremot inte om att det känns trångt så jag har av bekvämlighet ändrat lite på mina klädval Sen vill man ju inte trycka ihop magen alltför mkt för den har ju växt lite iaf

lyckost som känner bebisen! Jag längtar!!
    v.17...
Svar på tråden Äntligen i vecka 13...fler????