hur tänker singel tjejer?
jag måste bara få fråga.
ni som är singel tjejer eller ni som har varit i denna typ av sits svara gärna nyfiken på allas tankar bara..
jag har märkt att många singel tjejer(skriver att de är singel) skriva ofta spontant till UPPTAGNA Män i början akn de verka oskyldigt och vara som att HON skriver som en vän eller nät polare.. men snabbt går de in på sex. även om mannen säger nej och inte vill skriva. antingen fortsätter de med samma man eller började med en annan upptagen.
varför är det så?
och en annan sak. varför frågar OFTA singel tjejer upptagna män (som de inte känner mer än kanske via några radera på nätet ) typ frågor som
"hur är det med kärleken"
"när hade ni sex senast"
"brukar du träffa singel tjejer ;)"
bbara nyfikne.
jag har både erfarenhet av att tjejer skriver till min kille(han e öppen med detta och skriver endast som vänn och säger till om de vill annat) och även att kompisars sambos har blivit "utsatta " för detta.
menar givetvis att dessa männikor som jag känner uttryckligt sagt att de har förhållande (vissar har barn) och de står även på deras sidor att de har förhållande och ENDAS söker vänner.
det enda jag vet att jag inte gjotde på detta sätt när jag var singel.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-23 18:30
be rom ursäkt menar inte ALLA singel tjejer men har stött på allt för många de sensatre halvåret. både hört ochvarit med om själv samt vänner..
menar inte alla men NI som gör eller gjort så VARFÖR?
och ni som inte gjort så men tror er ha en aning om varför andra gör så svara gärna ni me..