Göteborgare
Hej hopp, jag har en liten snart 4 månaders baby och är mammaledig nu, var hittar jag er goa göteborgare som även ni är hemma?
Fika, strosa, museum, VAD SOM?
Mariah
Hej hopp, jag har en liten snart 4 månaders baby och är mammaledig nu, var hittar jag er goa göteborgare som även ni är hemma?
Fika, strosa, museum, VAD SOM?
Mariah
Här är en till göteborgare som vill hitta andra mamma lediga att umgås med ...min dotter är 9 månader
hej hej! här finns en till mammaledig som gärna följer med på fika/promenad! har en goding hemma på snart 4 månader
Min son är endast 2 1/2 vecka, men jag hänger gärna med ändå, säg till om ni vill hitta på något
Den här tråden verkar intressant! Jag är hemma med vår son som snart är 4 månader.
hänger på er med!
känner mej lite ensam just nu med att va mammaledig.
har två söner, en treårig och en liten tre månaders. treåringen går på dagis 3tim/dag, men ska va ledig 8 veckor nu över sommaren. då behöver vi ha nått att hitta på de dagar inte pappan är hemma.
detta låter bra är en göteborgare också,hänger gärna med ngn gng å fikar. du/ni kan ju skriva i min gb.
Hej tjejer!
Vad sägs om en fika nästa vecka, jag kan inte torsdag och fredag?
Låter kanon för mig, tisdag?
Jag kan ocksa hanga med pa fika. Har en son som blir tre manader i dag 3. juli:)
Tisdag låter jättebra, fler som vill hänga med
Hej Sweet Surrender