Hoppas att det går bra även för dig, hur länge sedan är det sen du missade tablett?
Har ätit mina tabletter i ett antal år och har aldrig haft några blödningar innan, men har å andra sidan inte glömt att ta tabletterna innan heller så jag antar att det beror på det.
Men förstår inte riktigt hur det fungerar med ägglossningen, för de piller jag äter ska ju hämma ägglossningen, men kan ägglossningen alltså sätta igång direkt efter att man glömt ta en tablett?? Låter väldigt oroväckande isåfall. Jag åkte iväg 17 juni och hade samlag både 19:e och 20:e, kan jag ha haft ägglossning samtidigt som det då?
Var på apoteket idag och frågade dom om dagen-efter-piller, men enligt dom var det ingen mening att ta dom om det gått mer än 72 timmar så är väl bara att hoppas nu på att inget har blivit.
Men hur vet man när man ska testa sig? Jag har ju ingen mens att gå efter så jag kan ju inte vänta på den heller. Det måste ju vara för tidigt att testa nu eftersom det bara är fem dagar sedan senaste samlaget?
Går och inbillar mig hela tiden att jag känner symptom, men det går ju inte göra nu, men är väl så när man inte kan sluta tänka på det. Fast en sak förstår jag inte, det är att utsidan av underlivet, eller vad man nu ska säga hela tiden domnar av och att det kittlar eller vad man ska säga, jättesvårt att förklara. Vad kan det vara?? Är säkert bara inbillning det oxå iofs :)