• dyveke

Arghhh, vilka puckon på fertilitetskliniken i Västerås!

jag och min sambo har försökt att få barn i 12 månader. ringde till fertilitetskliniken i Västerås i förra veckan. fick prata med den snorkigaste, otrevligaste o mest nedlåtande barnmorska jag ngnsin mött. jag hade som önskemål att få en tid hos dem i augusti alt. september bokad redan nu innan deras sommaruppehåll. men nej, se det gick inte. förutom att jag blev dumförklarad när jag frågade om min menstruation.

sen får jag veta av en av mina bästa vänner (som också varit i kontakt med dem eftersom de inte heller blivit gravida fast de försökt i ett år) att hon hade ringt dit för två veckor sen och de hade fått en tid i september.

känns sjukt orättivst o trist att en o samma klinik behandlar folk så olika.

kanske finns det barnmorskor man ska undvika där uppe? är det ngn annan som har konstiga erfarenheter av dem?

• Svar på tråden Arghhh, vilka puckon på fertilitetskliniken i Västerås!
  • Februarii

Tråkigt att du fick så dåligt bemötande men kan det inte vara så att det inte finns nå mer tider fören senare är september. Och vännen ringde för två veckor sedan och fick tid i september så är väl inte det helt omöjligt?

• dyveke

nej, det är inte omöjligt. det var bara barnmorskan som var omöjlig!!! och det är främst det jag är irriterad på; att det ska bero på vem du pratar med vilka svar o vilket bemötande man får...

Svar på tråden Arghhh, vilka puckon på fertilitetskliniken i Västerås!