Inlägg från: Ewa 65 |Visa alla inlägg
  • Ewa 65

Total maktlös

Finns det något värre än att känna avsky för sin egen unge...Hon är vedervärdig , elak, skriker , svär, kallar mej för allt möjligt fult och kastar grejor och jag vet inte vad jag ska ta mej till. Stereon är på för fullt och jag kan inte ens säga till henne för jag vet att raseriutbrotten blir värre, bara jag visar mej.
    Hur kunde min söta rara fina blyga älskade lilla tjej få mej att må så här dåligt och hur har hon kunnat förvandlats till detta monster.klumpen halsen håller på att kväva mej..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-24 22:36
    Jag vill inte snoka bland hennes grejor...Jag tänker inte hellre göra det. Hon låter mej med glädje städa hennes rum och röja upp i hennes byrå, så jag tror inte alls att hon skriver...Inget jag märkt i såfall. Hon är inte den typen..Däremot så skriver hon nog av sej på bilddagboken, skulle jag tro.
    Hon skulle nog kunna sitta inloggad hur länge som helst, om jag inte slog av bredbandet och begränsade det...

• Svar på tråden Total maktlös
  • Ewa 65
    Svar på #4
    Du verkar vara en klok tjej, Beverly....Tack för att du delar med dej av ditt liv. Jo då vi har varit på BUP, inget hon vill, men jag har kontakt med ungdomcentrumet, som lovat att försöka hjälpa till med sk TFF...så att vi alla i familjen kanske får det drägligare och lite lugnare....Jag tror ändå att hon själv behöver en egen kontakt för hon har det så inte jättelätt i livet..Ganska låg självkänsla och lite asocial...Missnöjd med sitt utseende, trots att hon verkligen är en skönhet....Aggressiviten är värst tycker jag....Hon är ett typiskt utåtagerande barn.Bryr sej inte om nån hör eller ser hennes utbrott eller spydiga kommentarer..JAg själv behöver distans...Jag blir ju antingen jättearg eller jätteledsen över hennes agerande och det är klart att hon känner sej ännu sämre och hatad...Hon vill nog inte göra någon ledsen eller var dum, egentligen...Hon har en jättefin sida oxå, men den visas alltmer sällan....
  • Ewa 65
    Svar på #4
    Beverly...Du pratar om utrymme som du behövt..Vad menar du då ?? Det känns lite som det är det min tjej kräver...Jag kan nog vara tjatig, sträng och bara så jätterädd om henne....Hon vill ha mer fria tyglar....men när hon fått det så har hon ändå slirat på dom...
Svar på tråden Total maktlös