Avbrutet samlag - dra ut för sent
när räknas det som att "dra ut för sent"?
När killen drar ut och kommer direkt efter det?
när räknas det som att "dra ut för sent"?
När killen drar ut och kommer direkt efter det?
när det har gått för han, eller?
HÅller med - dra ut i tid är väl innan han kommit, för sent är väl om han inte hann ut och kom däri?
Avbrutet samlag är inget preventivmedel, det kommer lite sperma innan den riktiga satsen kommer så man kan bli gravid även innan det går för killen.
jag läste nånstans om att dra ut i god tid och därefter stimulera till utlösning, det var därför jag frågade.
Typ om det kanske fanns en större risk för graviditet om han drar ut och kommer direkt.
eller så finns det kondomer!
Håller med, är man inte redo att bli gravida kanske man ska vara vuxen och satsa på ett bättre prev.medel! =)
Eftersom det ofta kommer försats som killen inte ens känner av innan den riktiga utlösningen är det väl försent i samma sekund han stoppar in den.
Sen kan man ju vara blåögd och välja att tro att det endast är försent om han råkar komma i.
vid vanligt samlag är det ca 20 % chans att bli gravid och vid avbrutet samlag är chansen 15 %!
Vill du inte ha barn så snvänd kondom!
jag och min sambo har alltid kört avbrutet, han kom inte på sekunden han drog ut den utan sen hjälpte ja honom sista minuten. Aldrig blivit gravid PÅ 4 år sen bestämde vi oss att försöka få bebis och blev gravid på första försöket!
Jag rekomenderar det inte då man vet aldrig säkert, vem vet vi kanske bara hade tur i 4 år