• Milles

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Hallå i tråden!

Är det ok att hoppa in här?

Jag har varit med om ett ma och ett mf i år, först ett ma i slutet av februari, var då i v. 17 när jag fick reda på att fostret dött redan i v.9. Hade inte märkt något alls, det kom som en kalldusch. Blev väldigt illa bemött & omhändertagen på "vårt" sjukhus så dit vägrar jag gå igen. Blev en himla massa strul med blödningar nästan dagligen i 3,5 månad innan jag äntligen fick tag på en läkare på privatklinik som hjälpte mig.
    Första försöket efter att kroppen var ok så plussade jag igen i slutet av juni, total lycka blandat med oro såklart. Hann vara lycklig i nio dagar, sen började det blöda, v.5+4. Kontroll & återkontroll, inget hcg kvar i blodet efter en vecka, och inga rester kvar.

Har nu strax gått en månad och kroppen känns mer "normal" nu mot vad den gjorde efter ma:t.  Hoppas på ett plus, men har lagt ner det där med äl-tester & räknande på bim-datum tills vidare.. Är ganska skönt faktiskt. Vi kör på ett tag & ser vad som händer...

Har inte läst så mycket i tråden, men ni får hemskt gärna berätta en "snabb-version" av era historier, om ni orkar!

Må så gott!

Mary

• Milles

Hej igen!

Tack!

Har nu läst i behandlingstråden som är länkad i TS. Gud vad ni har varit med om mycket! Hur har ni orkat med?  Känner mig nästan lite dum att hänga här med bara ett ma & ett mf. Ni måste vara superstarka människor, beundrar er för det!
    Känner att jag måste hålla hoppet levande, hur har ni gjort?

Mycket värme till er alla!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7