• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • HoppetKärleken

Idun: Han jag går till är inte så talför och även om jag normalt inte har svårt att snacka för mig så blir jag som en mussla när jag träffar läkare, förväntar mig nog att dem ska prata och berätta vilket dem sällan gör. Så när han sa bara att han kunde se små cystor och att det var helt normalt efter IVF, och just nu ångrar jag mig jätte mycket att jag inte frågade mer, väntan är så olidlig...

Cia nu är det NÄRA!!!!

• Cia o krabaten

HK: Jag är också hopplös med sånt
    Har börjat med listor med frågor för att kunna komm aihåg allt.
    Och så tar jag nu med mig maken (Nu på sistone iaf ) och han skräder inte orden direkt!

• Idun 78

HK: Åhhh va jobbigt... denna väntan tar ju lätt knäcken på en... Kan du inte boka in en tid hos en annan gyn? Och typ ställa alla frågor du hade tänkt ställa (ta med lista som Cia säger)?

Cia: Nu är det nära... Snart är du tvåbarnsmor! Hur känns det?

• Cia o krabaten

Idun: Jag är lite rädd att jaginte greppat det hela.
    Jag har ju varit gravid mer eller mindre sedan juni -06
    Så det är helt overkligt tat dte faktiskt ska komma ett barn nu!
    Hoppas jag inte åker på ngn babyblues bara...
    Har inte käns mig så starkt knuten till denna bebis som jag gjorde till E:
    Vet inte om det är för rädslan att förlora eller helt normalt med andra barnet.

Men nu vill jag mest att det ska vara över!
    Att han ska komma ut och må bra!

• Lycka77

*Tittar in från ett regning och blåsigt Öland*

Cia - underbart!!!! Det är snart dags!!! Vännen, Gumman det är sååå härligt att ni snart ska få träffa er lille. All lycka till er de närmsta dagarna, jag ska tänka på er.

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Cia o krabaten

Hej Lycka!!!

har tänkt på er i ovädret!
    Syrran campade de senaste veckorna men gav upp idag och åkte ner till SKåne från Gränna pga ovädret.

Men ní kanske bara tar hand om varandra i husvagnen
    Kram

• Lycka77

Det är faktiskt väldigt mysigt i vagnen, mysigare än vi trott att det skulle bli. Idag är första dagen här med riktigt oväder, vi hade tänkt åka vidare idag men vi stannar kvar på samma camping då vi inte vill ut på vägarna i blåsten. Så idag blir det kortspel, film och Nintendo Wii

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Cia o krabaten

Lycka: Härligt!
    Låter mycigt faktiskt. Ta hand om varandra!

• Cia o krabaten

Lycka: Härligt!
    Låter mycigt faktiskt. Ta hand om varandra!

• fruZ

Heja Cia heja Cia heja Cia! *dansar runt*

BP; mina streck var oxå tröga i början, så där tveksamt om de blev starkare, men mitt HcG hade ju stigit jättebra ändå nu så du ska se att det kommer, du har mina tummar!

HK; ja fyy för den eländiga väntan som man inte kan göra nåt åt! fler tidsmaskiner åt folket!

Idun; spännande med ÄL-tider, jag har kört med stickor ett par gånger och precis som du fått två streck från början. Hoppas ni får det mysigt du och mannen

LillaD; vännerna ja, vad ska man säga? vissa människor är visst bara skit. Eller så osäkra/omogna/ointelligenta så de framstår som bara skit. Var är du i cykeln nu gumman (förlåt att jag inte håller reda på det...) det låter som om det är din tur att få lite framgång, jag hoppas på dig!

Finesssan; uj, vad hemskt att magen är så dum. hoppas den skärper sig nu en gång för alla *tittar bestämt på Vidas mage*

Idag är det rosa borta, men det är även ömheten i brösten (hatahatahata graviditetssymtom som kommer och går). Får försöka fokusera på min Gotlandsresa istället.

Kram!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7