• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • Lilleskuttan

idun:Håller tummarna för dig på torsdag.känner igen det där med att det känns som att man ska ställas inför rätta. Jag var ju på 5 vul och ändå kännde jag lika varje gång.(förutom den första för då hade jag brytit ihop innan jag var inne hos läkaren)

Poppy: bra att du avbokade körtiden,du lär ju inte kunna koncentrera dig på körning iaf. Och bra att du har mannen med så han får vara med när ni får ett positivt besked

• Cia o krabaten

*Offrar några kräktrasor och bajsblöjor till gudarn *
    Tänk vad man strävar och längtar efter så innerligt!

Dålig sömn, illaluktande blöjor, skrikande bebis innan den kräks och sen mera tvätt
    Men åååå vad det är värt det!
    Alvin är ju bara liten ännu och har precis börjaat le några enstaka gånger. Annars är det "ingen hemma" säger M
    Men ändå är det ju bara så underbart att sitta med hoonom i famnen. Kämpa på tjejer! belöningen är väl värd mödan! *Kram*

• Idun 78

Cia o krabaten skrev 2008-09-17 09:58:03 följande:

Alvin är ju bara liten ännu och har precis börjaat le några enstaka gånger. Annars är det "ingen hemma" säger M
    Åh det var det roligaste jag hört på länge... kan inte sluta skratta! Tack Cia, you've made my day! Och absolut - klart vi ska kämpa på! Ingen här inne lär ju ge sig i första taget, eller hur tjejer!
  • Cia o krabaten

GRRR nu skrev jag en l¨ång graj om hur jag gjorde en främmande man glad igår och så kastades jag ut

Jaja, kul att man kan gläjda folk!

• Iske

precis !!

Är hemma på dag 3 med förkyld och febrig dotter och då brukar man dagen innan jobb medela om man kommer eller ej innan kl 19 nu har brukaren/chefen ändrat det till kl 15 alltså jag kan inte kolla med maken om han kan vara hemma eller ej innan som det ser ut nu kommer jag vara hemma resten av veckan med henne... då hon redan har ett litet hjärt problem så vill jag inte ha henne ansträngade sig på dagis när hon inte är hundra.... Min "chef" har då igår hunnit med att skicka 3 mail och att vikarien har hunnit messa. i dag innan kl 9 messar vikarien att hon inte kan jobba på fredag blir en tung dag på jobbet för den som får det psset + att jag fick ett mail inna kl 10 av "chefen" med texten "före 3 som sagt" ska maila starx innan tre att jag kommer vara hemma hela resterade av veckan... detta är det mest idiotiska ställe man kan jobba på men slutar nog vid jul... beroende lite på en av dom andra ordinare som är mammaledig... han bara vägarar ha fler än en vikarie villket ställer till problem och den skiten får vi andra asisstenter ta inte kul sen tror den nya vikarien att hon kan ringa in kvälls asissistenetn då hon inte kan på dagen villket inte går då han jobbar på annat jobb... ja vad ska man säga....

• Cia o krabaten

Iske: Jag har alltid tyckt att den där brukaren verkar kocko!
    Hur går det med din "åldersnoja"?

• Iske

Cia o krabaten skrev 2008-09-17 11:45:48 följande:

Iske: Jag har alltid tyckt att den där brukaren verkar kocko!Hur går det med din "åldersnoja"?
    Ja kan man lungt säga att han är.....
    Ja du försöker inte tänka på det så mkt... Ikväll ska jag ut och gå med din syster...
  • babblar på

hejsan alla gamla och nya ...och mittimellan

Håller tummar för alla vul och för MWB.s besök idag.

Jag har en fråga. Jag äter multivitaminer med järn i och ska nu ta bort järnet men behålla folsyra och b12. Vad äter ni för tabletter då(har för mej att fler tagit bort järnet)
    Är det nån mer vitamin som är viktig för graviditeter?
    Vad äter ni andra?

• Lycka77

Jag äter MittVal Kvinna, och under behandling äter jag extra folsyra.
    Varför ska man ta bort järnet?

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Idun 78

Jag undrar samma sak. BP, varför ska du ta bort järnet? Jag har inte i huvudet vad jag äter (det innehåller järn dock) men jag ska kolla när jag kommer hem.

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7